Efter 141 timmar har en dvärg dingat 60 i World of Warcraft

Robot
Efter 141 timmar har en dvärg dingat 60 i World of Warcraft

Plot twisten: han dödade endast vildsvin.

#boared, #world-of-warcraft


Avstängd

Den dummaste dvärgen i dvärgriket.

phi
Medlem

Känns som 2004-2005 igen.

Medlem

Finns även en snubbe som stannade i startzonen för pandaren, gjorde alla quests och dödade alla mobs tills han var för hög level. Sedan levlade han enbart genom herbalism och mining hela vägen till 90. Läste något om att han hade ~170 dagar spelade före hans sista stream då han till slut dingade 90. Helt makalöst... Detta var ett tag sedan, minns ej om det fångades upp av fz

https://kotaku.com/world-of-warcraft-player-hits-level-90-wit...

Medlem

Känns som questen "Kill a orc or golbin in every area where the Greyhammer's been wronged." i LotRO, fast väldigt mycket dummare...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Vilket intressant liv den här grabben har!

Medlem
Skrivet av Megagurra:

Vilket intressant liv den här grabben har!

Eller hur! Skulle kunna tänka mig att kolla LIVE-streamen - och reprisen så att man inte missade något exceptionellt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Att det inte framkommer i nyheten att detta tydligt är en referens till South Park är för mig en gåta.

Kul att det funkar nu dock, 7.3.5 är en riktigt bra patch och level scaling funkar sjukt bra!

Medlem

Gissningsvis gjorde han detta för att hylla South Park-avsnittet kring World of Warcraft där de tvingas levla till 60 undgömda i skogen och endast döda samma vildsvin om och om igen för att inte bli gankade av den onde. Musiken som spelas i streamen är även den från South Park-montaget när de faktiskt dödar alla vildsvin och når 60.

Om någon nu undrade varför.

Skrivet av Mufflot:

Finns även en snubbe som stannade i startzonen för pandaren, gjorde alla quests och dödade alla mobs tills han var för hög level. Sedan levlade han enbart genom herbalism och mining hela vägen till 90. Läste något om att han hade ~170 dagar spelade före hans sista stream då han till slut dingade 90. Helt makalöst... Detta var ett tag sedan, minns ej om det fångades upp av fz

https://kotaku.com/world-of-warcraft-player-hits-level-90-wit...

Han fortsatte upp till 110 iom Legion.
Galningen har fortfarande inte valt faction.


signatur

DEHUMANIZE YOURSELF AND FACE TO BLOODSHED

Medlem

but why.... hahahaa

Medlem

@assor: Tänkte också på South Park, men eftersom jag aldrig spelat WoW så visste jag inte om jag missade något.

KoP
Medlem

Grattis. Om 2 dagar har "bedriften" fallit i glömska.

Medlem

Har väldigt svårt att se vad "bedriten" är...?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Det var det bästaste jag sett.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Är inte som i south park, i south park dödar de typ lvl 1-10 fiender vilket ger typ 1-2 exp istället för 400-500 som han fick från varje "boar"
Så i south park tog det nog 400-500 gånger längre tid

Gen
Medlem

@Dunder: Det är referensen till South Park avsnittet som är det roliga här Fullkomligt älskar det avsnittet.

Medlem

Hadde det vart Ever Quest hadde jag vart impad

Avstängd
Skrivet av ClockWise:

Gissningsvis gjorde han detta för att hylla South Park-avsnittet kring World of Warcraft där de tvingas levla till 60 undgömda i skogen och endast döda samma vildsvin om och om igen för att inte bli gankade av den onde. Musiken som spelas i streamen är även den från South Park-montaget när de faktiskt dödar alla vildsvin och når 60.

Om någon nu undrade varför.

Good ol' times. I avsnittet räknade Cartman också ut exakt hur många vildsvin som behövde dödas och hur lång tid det skulle ta. Med inside information från Blizzard när avsnittet gjordes så blev dessa siffror troligen mycket exakta.

Först trodde jag också att det var personen som var dvärg när jag läste rubriken

Medlem

" How do you kill someone that has no life?". Det avsnittet i southpark är ju legendariskt ^_^
Btw avsnittet heter "make love, not warcraft" om det är nån som är sugen på en gammal goding


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem

Alltid kul med WoW-material här på fz.se men jag måste villigt erkänna att.. jag.. inte fattar grejen med vad det är han gör?


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Medlem
1
Skriv svar