Battlegrounds utveckling har bromsats av fuskare

Robot
Battlegrounds utveckling har bromsats av fuskare

Ny karta ska dock visas upp inom kort.

#battlegrounds, #bluehole


Medlem

Att förbättra skyddet mot fuskare anser jag inte vara ett broms i utvecklingen, snarare tvärtom. Som jag förstått det så slutar många spela pga av fuskarna inte för att spelet är tråkigt i sig.. kan ha fel för jag spelar det inte själv.

Medlem

Tror snarare att det är en initial hype som dör ut naturligt. Inte minst för att det finns en uppsjö liknande spel nu som inte är trögt som sirap eller populeras av skrikande 14-åringar eller kineser som fuksar.

Medlem

@baggso: handlar väl mer om att de varit upptagna med att fixa antifusk mjukvara så de inte hunnit med "vanligt" innehåll. Därför anser de att det har bromsat utvecklingen.

Medlem

Jag och 3 polare lirade squad och var väl en ca 7 pers kvar. Vi var extremt bra equippade med bland annat 2 x M24. Inom loppet av MAX 15 sekunder avlossades 4 skott mot oss från en asiat med Kar98 följt av 4 hs. Avståndet var ca 400-500m och vi alla sprang. Visade sig i death cam att han drog 2 av oss genom en trädkrona. Så fruktansvärt jävla tråkigt med dessa fuskare, speciellt när man slitet hårt efter bra gear!

Medlem

Slutat spela helt då spelet är en total bugg fest .. samt fuskare

Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

@baggso: handlar väl mer om att de varit upptagna med att fixa antifusk mjukvara så de inte hunnit med "vanligt" innehåll. Därför anser de att det har bromsat utvecklingen.

Förstår det också men det är lite hur man ser på det, jobbar själv i mjukvarubranchen så har troligtvis en annan syn på "utveckling"

Avstängd

Tråkigt för både spelare och utvecklare, men det känns skönt att man helt lämnat online spelandet bakom sig. Story/karaktärer/miljöer trumpar alltid "hetsig jagis på skolgården" som jag tycker de flesta multiplayer spel reduceras till. Call me an old fart.

Medlem
Skrivet av onliner72:

Slutat spela helt då spelet är en total bugg fest .. samt fuskare

Löjligt,
Spelat i hundratals timmar och någon bugg fest är det inte som jag ser det.

Dessutom jobbar de på med problemen vilket jag gillar och respekterar, ta några av de senare Dice titlarna och FF chimären och deras titta medan vi ignorerar er attityd som jämförelse.

Tror att en del av droppet i spelarantal kan ha med att det numera finns på x-box också, hyfsat hack i kurvan i januari.

Fortfarande lätt ett av de bästa spel (mp) jag kört på senare år och ger ännu adrenalin kick emellanåt.

De enda riktiga stora missarna som jag ser det är en för stor miramar och att de tog bort väder.

Och hade man fått önska skulle jag gärna betalt lite/månad för slopad handel vilket är ett av problemen då det attraherar fuskare.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

700 miljoner dollar+ och failar ändå att göra 2 saker samtidigt.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

Ta bort funktionen att man får points efter matcherna så försvinner fuskarna.

Har Fortnite problem med fuskare? Nej, för att man får ingenting av att spela en match.

Medlem

Två matcher i rad nyss. Squads. Blev skjuten genom en vägg bägge gångerna. Bort med lådjävlarna så slutar fuskarna.

Avstängd

Spelet får mycket välförtjänt skit av DrDisrespect.

FM-guru
F.d. Sisyr

Hade det inte varit för byggandet hade jag nog övergått till Fortnite.

Medlem

@Lolflakes: Har nog absolut ingenting med poäng att göra när det kommer till fuskare. Du får nog fundera en gång till.

1
Skriv svar