Stor Warcraft III-uppdatering sätter fart på remasterrykten

Robot
Stor Warcraft III-uppdatering sätter fart på remasterrykten

Gav Starcraft: Remastered Blizzard blodad tand?

#blizzard-entertainment, #warcraft, #warcraft-3


Medlem

Oooh Madfrog! Längesen man hörde de namnet.

Medlem

Själv hoppas jag på Warcraft 4. Orkar inte med fler remasters.


signatur

- PiDuT

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Tycker detta är jättetrevliga nyheter! Speciellt om det bäddar för en remaster, längtar tillbaka till kampanjerna med jämna mellanrum.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

@delli: han jobbar la på dota 2 fortfarande?

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning
Skrivet av Gustav Höglund:

Tycker detta är jättetrevliga nyheter! Speciellt om det bäddar för en remaster, längtar tillbaka till kampanjerna med jämna mellanrum.

Superkul! Längtar också tillbaka till kampanjerna, speciellt extrakampanjen som kom med TFT där du får följa Beastmastern Rexxar lite mer RPG:igt. Det är nog den del jag spelar genom mest. WC3 är dessutom min favorit-Esport! Därför ser jag verkligen fram emot att det kanske får ett uppsving som Esport! Förutom Dota och speedruns är nog WC3 det jag tittar mest på på Twitch!


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

WC3 + TFT remaster. Fan på tiden. Äntligen!

Aldrig i helvete att detta event är för en patch och försöka "få liv" i WC3 igen...

Inte en chans i helvetet.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Gief.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

@pippen1001: Du tänker nog på Icefrog.

Medlem

Är verkligen en dröm att få en remaster av WC3:TFT! Alla gamla underbara custom games som ingen spelar längre <3

phi
Medlem

Det är välkommet i så fall. Jag har faktiskt aldrig tagit mig igenom en enda kampanj i varken WC3 eller WC3: TFT. Började spela multiplayer direkt.

Medlem

WC4 yo?


signatur

Nämen!

Medlem

av artikeln att döma finns det inget som tyder på att man bör ha hype. Men kan la alltid hoppas på ett WC4 eller WC3 remake/remaster

Medlem

Warcraft 3 Remaster eller Warcraft 4. Vilken som helst skulle göra mig lycklig.


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Warcraft 2 är så klart det bästa och det behöver ingen shady remake.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Remaster av Diablo 2 hell yeah, pallar inte 800x600 upplösning...

Medlem

Lost vikings remasterd och sen har Blizzard gjort vad dom kan för spelvärlden och kan lägga ner 😎

Medlem

Recensionen på spelet första gången för 16 år sedan gjordes på Testat på:

Athlon 1.2GHz
256MB RAM
Geforce4 TI4200 64MB
Windows 2000

Fan vad tiden går! Helt sjukt. Minns när man satt på en sån dator och var jävligt stolt!

Medlem

@delli: Samma här. Nötate mycket Starcraft på gymnasiet. Enda vi snacka om och spelade. Sen visade det sig att madfrog gick i en parallellklass till våran. Vilket tig det till en helt ny nivå.

Medlem

Jag förstår inte allt snack om en remaster. Det behövs ju inte, spelet är ju helt ok grafiskt och kontrollmässigt osv. Det är bara vissa småsaker de behöver fixa i originalspelet, vilket de delvis har gjort nu med t.ex. stöd för widescreen.

1
Skriv svar