Neil Druckmann pratar om Uncharted-filmen (jo, den lever!)

Robot
Neil Druckmann pratar om Uncharted-filmen (jo, den lever!)

Gläder sig över att filmen berättar en ny historia.

#film, #naughty-dog, #playstation, #uncharted


Tråddemonen
Testpilot

Woooh! Har varit ett stort fan utav serien sen Uncharted 2.

Medlem

Who cäsh. Ett spel som försöker vara en spelversion av Indiana Jones.... Undrar hur en filmversion av det skulle se ut? Hmmmm.... Skillnaden blir väl att istället för Spielberg och Harrison Ford så får vi typ Brett Ratner och Mark Wahlberg. Hujedamig.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Är försiktigt optimistisk. Problemet när spel blir film är att de ofta är regisserade av en dålig, i bästa fall medioker, regissör. Shawn Levy har regisserat Stranger Things, vilket är en riktigt bra serie. Så potentialen finns där i alla fall.

Jag gillar Tom Holland, och jag gillar Uncharted-spelen, men jag känner inget behov av att se någon spela Drake i någon film. Det känns överflödigt. Det kanske blir en bra actionpangare av det hela ändå, vem vet, men det finns ju alltid en risk att det blir en "Sahara" där Matthew McConaughey spelade Dirk Pitt. Det var ingen skön historia.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Jag gillar Tom Holland, och jag gillar Uncharted-spelen, men jag känner inget behov av att se någon spela Drake i någon film. Det känns överflödigt. Det kanske blir en bra actionpangare av det hela ändå, vem vet, men det finns ju alltid en risk att det blir en "Sahara" där Matthew McConaughey spelade Dirk Pitt. Det var ingen skön historia.

Haha, jag förstår vad du menar med Sahara, men jag måste erkänna att jag gillar den för vad den är. Den faller i samma fack som "National Treasure"-rullarna för mig.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Avstängd

Kan rekommendera extramaterialet till Spiderman Homecoming, ni kommer fatta varför Tom Holland kommer vara briljant som en ung Drake!
Som vuxen Nate borde ju Fillon kamma hem rollen:
https://www.imdb.com/name/nm0277213/

Regissör varför inte låta Roar Uthag anta utmaningen?
https://www.imdb.com/name/nm1012385/

1
Skriv svar