Finalen (?) av Assassin’s Creed Origins försenas ett snäpp

Robot
Finalen (?) av Assassin’s Creed Origins försenas ett snäpp

Curse of the Pharaohs släpps en vecka senare än beräknat.

#assassins-creed-origins, #curse-of-the-pharaohs, #dlc, #ubisoft


Medlem

Har varit på långsemester och inte velat starta innan. Inget man förlorar på, eller? Jag kan ta allt i min fart och så småningom, när jag når dit, kan jag lira Curse of the Pharaoh's? Att få gå runt i ett Egypten från den tiden ska bli så mäktigt.

Medlem

@inkui: japp. DLC är uppdelade i separat zoner/regioner så du kommer inte kunna se områdena eller quests förrens du känner dig manad att starta dom. Jag älskar AC Origins. Grymt spel i mina ögon. Inte felfritt såklart men absolut värt pengarna i mina ögon. Tror jag har 80+timmar nu.

Medlem

Hade mer velat se en comeback utav brotherhoods assassin recruit system.

Hade varit nice att kunna skicka ut assassins i kända världen eller utforska världen och få de gå upp i level osv. Samt kalla på dem som en taktisk utövning vid uppdrag eller annat.


signatur

Ordo Ab Chao

Avstängd
Skrivet av Jaxalot:

Hade mer velat se en comeback utav brotherhoods assassin recruit system.

Hade varit nice att kunna skicka ut assassins i kända världen eller utforska världen och få de gå upp i level osv. Samt kalla på dem som en taktisk utövning vid uppdrag eller annat.

Du tänker som i förra spelet Syndicate när man kunde kalla på folk? Jag tycker det förstörde lite av spelet, blev för enkelt. Man kunde i princip kalla på dom och titta på medan dom dödade allt.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

@breahl: nej inte riktigt.

Menade mer systemet som enbart fanns i brotherhood och revelation.

Man kunde tillkalla en assassin som spawnade ifrån ingenstans och lyckades döda den du ville typ 80% varje gång. Det gjorde att man verkligen fick känna på mentor rollen speciellt när ens assassin blivit högsta level så blev det en ritual cutscene där du initierade recruits till master assassins.


signatur

Ordo Ab Chao

Avstängd
Skrivet av Jaxalot:

@breahl: nej inte riktigt.

Menade mer systemet som enbart fanns i brotherhood och revelation.

Man kunde tillkalla en assassin som spawnade ifrån ingenstans och lyckades döda den du ville typ 80% varje gång. Det gjorde att man verkligen fick känna på mentor rollen speciellt när ens assassin blivit högsta level så blev det en ritual cutscene där du initierade recruits till master assassins.

Ah just det, var så länge sedan jag spelade dom spelen. Har köpt remaken men inte ens tagit mig igenom första spelet än. Kanske får köra det lite!


signatur

PS5 och inget annat.

1
Skriv svar