Efter år av förseningar – Camelot Unchained får en stängd beta i juli

Medlem

DAoC va ett legendariskt spel, mestadels kom magin från sin sandbox miljö istället för instances samt community.
Som någon tidigare sa är jag själv förvånad att man inte förlorade arbete och själ under tiden man va som aktivast i spelet. Va så hårt så jag spelade både EU och US för maximera RvR tiden

Medlem

Ska bli kul att se vad det blir av det här, det är mycket som behöver jobbas på för utvecklarna.

Är med i Alfan atm men väntar med att spela mer tills det blir Beta.

#DaoC #Prydwen #Midgard #SveaUlvar

Medlem

@deezel: hehe tjenare Nej det var verkligen inte igår. Trevlig film de där synd att den inte var i bättre kvalitet. Har en massa bilder kvar från den tiden kanske kan fixa upp dom

Medlem

Inga från Excalibur här? Illa!

#NolbyPride

Medlem

@esnaks: Ja, provade tv-kortet på min jobblaptop jag hade då, ingen vidare resultat. Vette katten var alla ss's tagit vägen med åren. Minns vi hade en gemensam site där vi hade massa uppladdat, men den har nog gått i graven sen länge.

Edit:
Hittade en dump på gamla hemsidan ^^

Medlem
Skrivet av bulleboss:

Fick Såna jävla Flashbacks nu både till daoc och det ja tycker kommit närmast i pvp-feeling .. hade så jävla kul med faderullan i warhammer online och daoc . Finns du här nånstans faderullan? /paithan/bullet/bullsai:)

Flashback-tåget går åt detta hållet => Freddyshouse (Gamla BarrysWorld forumet)

Medlem
Skrivet av Glore:

Flashback-tåget går åt detta hållet => Freddyshouse (Gamla BarrysWorld forumet)

Ja, där hängde man en hel del på den tiden. Bra trevlig ställe var det.

12
Skriv svar