Bethesda håller hov strax innan E3-mässan

Robot
Bethesda håller hov strax innan E3-mässan

Vad vill du se från Elder Scrolls-studion?

#bethesda, #e3, #e3-2018


Medlem

Finns det ingen mer plattform de kan släppa Skyrim på? Nintendo 3DS och Android TV har väl fortfarande inte fått Skyrim?

Medlem

@Bennii: IOS och Andriod borde vara på tur

Medlem

Ett fallout med en bra story, ett bra inventory system och snygg grafik. Dvs allt det 4an inte hade.

Medlem

Oj vad långt det blev till juni nu då.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag ville kunna spela Skyrim på min TomTom på väg ut till landet medans frugan kör.

Ambassadör
Xbox

Bethesdas evenemang har ju reducerats till att handla om vilka hemelektronikapparater som får Skyrim härnäst... Sjukt trist.

Vill ha Elder Scrolls VI och ett bra Fallout, skiter väl i om min kaffebryggare kan köra Skyrim; ett spel som man var klar med för 5 år sedan.


signatur

Jump in.

Medlem

Jag skulle gärna se en fortsättning på DOOM från 2016.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Förhoppningar :
* En DOOM expansion.
* Ett nytt Dishonored ( med en ny era / värld än 1 & 2 ).
* Något mera som Prey.
* Machine Games har fått NOLF licensen och gör ett spel i serien. ( högst osannolikt, men drömma kan man )
* Ett riktigt Quake med en röjig SP del och en Arena MP del.


signatur

Nämen!

Skägg.
10 Chambers

Det blir jag och Emil Åkered som åker. Kommer bli grunt!


signatur
Tråddemonen
Testpilot

Vet inte om jag är så himla hype på elder scrolls längre, när man tänker efter så har serien blivit ganska uttjatad på senare tid. Vill gärna se lite nya projekt från studion samt om de kan göra en reboot på någon klassiker som de gjorde med Prey och Doom. Det gjorde att studion fick ett plus i kanten. Ett nytt RPG vore ju inte helt fel med en helt ny stämning utan en massa förutsägbara saker som guilds, vaults osv.

Medlem

Skyrim kommer släppas till iPhone, Android några månader senare, och tlll slut på din Smart brödrost


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Skyrim kommer släppas till iPhone, Android några månader senare, och tlll slut på din Smart brödrost

"Fus Ro Dah!" skriker brödrosten, innan dina frukostmackor flyger genom hela köket.

Edit:

Kom att tänka på den här:

Medlem
Skrivet av Makkapakka:

Ett fallout med en bra story, ett bra inventory system och snygg grafik. Dvs allt det 4an inte hade.

Två av sakerna kan kunde bli fixade på PC
Man byggde ändå i F4, och gjorde något side-quest här och där, Main Storyn har aldrig varit priority i något Fallout spel, typ.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Ramlösa eller Loka med smak av Skyrim kanske?


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

"Bethesda håller hov strax innan E3-mässan – Vad vill du se från Elder Scrolls-studion?"

Dat ledande fråga.

Medlem

Jag hade velat se en nedläggning utav studion.

-

Ok, en ny motor åtminstone. Gamebryo är så jäääävla uråldrad och restriktiv. Släpp den ffs Bethesda annars skämmer ni ut er till nästa spelsläpp.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

Trodde aldrig jag skulle få uppleva denna märkliga period inom spelbranchen, när utvecklare blir hånade för att de släpper spel till för många plattformar.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

@StrongBad: inget fel med det.

Men att släppa ett 7 år gammalt spel med buggar Bethesda pissat på rent sagt och begära fullpris är lite magstarkt.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem
Game of Thrones RPG

Game of Thrones RPG vill jag se!

Inaktiv

The Elder Scrolls VI med en helt ny motor utvecklad från grunden eller någon annan modern spelmotor.
Det ska även vara utvecklat för PC i första hand.

Alternativt en remake på Morrowind, även den i en modern spelmotor.

Medlem

Allra helst vill jag ha ett nytt DOOM men jag tror det ligger 1-2 år bort. Annars är jag sugen på ett nytt Elder Scrolls. Jag tror att vi skulle sett det tidigare, men Bethesda blev nog rädda för Witcher 3 och var tvunga att börja om för att inte skämmas. Det mesta käns gamalt efter Witcher 3. Men med det sagt, det var ändå 7 år sedan Skyrim släpptes i år....det är en låååång tid!

Medlem

+1 ny motor, -1 todd howard.
tomten plz

Medlem

Vad det nu än är dom kan tänkas släppa näst så vill jag se en riktigt bra grund för modutvecklare, där 50% av all glädje kommer att komma ifrån. Och jobba på det där med att fixa buggar kanske.

Medlem

Ett rollspel som släpps i år.
Kom igen nu Bethesda! Ni är dom enda som kan rädda mitt 2018.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Ett nytt moddat Skyrim släpper den säkert

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av SID 6.7:

Ett rollspel som släpps i år.
Kom igen nu Bethesda! Ni är dom enda som kan rädda mitt 2018.

De annonserade ju Fallout 4, och släppte det ett par månader efter.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

De annonserade ju Fallout 4, och släppte det ett par månader efter.

Just därför vågar jag hoppas på ett liknande mirakel i år.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Ett nytt Fallout av Obsidian....A boy can dream.

Medlem
Skrivet av Makkapakka:

Ett fallout med en bra story, ett bra inventory system och snygg grafik. Dvs allt det 4an inte hade.

tyckte 4an var deras första spel med hyfsad story faktiskt. Den var ganska predictable men mycket bättre än deras föregående spel.

12
Skriv svar