PUBG Mobile beta, grymt mycket bättre än väntat!

Medlem
PUBG Mobile beta, grymt mycket bättre än väntat!

Är ute och reser och har inte tillgång till en gamingdator men var sugen på att gejma så bestämde mig för att testa kinnesiska betan av PUBG mobile. Väntade mig att det skulle vara laggigt och osmidigt då det är mobil. Ack så fel jag hade!

Tycker det är helt otroligt imponerande vad dom lyckats koda ihop till mobilen, mobila versionen är oerhört mycket mer optimerad än PC/Xbox versionen.

Betan är på kinesiska men man behöver inte kunna läsa för att lira, standardinställningarna är bra och finns translations om du vill ändra saker i options. Väl ingame så behöver man inte kunna läsa något så det är bara att köra!

Här är guiden för hur du kommer igång:

http://www.eurogamer.net/articles/2018-03-07-pubg-mobile-ios-...

Vad jag gjorde var(Android):

Lägg in taptap appen, lade in den från deras site då den inte fanns i min playstore.

Installera PUBG, finns två olika versioner: timi och lightspeed. timi skall vara snyggare men lightspeed är mer "competetive" och lik originalet, med bullet drop etc. Jag lirar lightspeed hitills och det funkar grymt. Det var något rörigt att förstå vilken version som är vad, på denna bilden ser ni vilken version som har vilken logga.

Sen väl inne så måste ni logga in med Wechat eller QQ(?). Jag hade wechat sen innan så var enkelt för mig. QQ skall tydligen vara lättare att fixa men jag vet inte, gör som ni vill!

Vore kul att höra va ni tycker om betan! Droppa era ingame namn här om ni vill lira, jag heter cleast-intwood ingame.

Ganska kul att PUBG ligger #1 i taptaps app store. Det kan bli en riktig hit dethär!

1
Skriv svar