Recension – Yakuza 6: The Song of Life

Medlem
Skrivet av Loevet:

@Milky_81: Förbered dig på en tämligen annorlunda upplevelse jämfört med PUBG Det låter som en alldeles utmärkt plan det, Yakuza 0 och 6 tillhör seriens absolut bästa, vilket trevligt nog också är de senaste spelen i serien med mest modern teknik och tillgänglighet på den nuvarande konsolplattformen. Om du blir riktigt biten av serien rekommenderar jag helhjärtat Kiwami-spelen också, men om du stannar vid två spel är 0 och 6 ypperliga val!

Allright.. får nog börja med Y0 och gillar jag det så kan jag klämma in Kiwami innan jag kör på 6an Fan man hinner inte med alla spel vi får se när detta blir av

Skrivet av Dreijer:

Jag köpte nyligen Y0 för under 200kr till PS4 och har just nu kanske, fem, eller sex timmar i spelet. Jag tycker att många delar är ganska svåra, t.ex. bossfighter på normal (kanske för att jag suger fortf...), men spelet är väldigt underhållande. Storyn är mycket mer djup, än vad jag hade förväntat mig av ett sådant spel.

Bra pris, ska se om man kan hitta något begagnat kanske


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Jag köpte nyligen Y0 för under 200kr till PS4 och har just nu kanske, fem, eller sex timmar i spelet. Jag tycker att många delar är ganska svåra, t.ex. bossfighter på normal (kanske för att jag suger fortf...), men spelet är väldigt underhållande. Storyn är mycket mer djup, än vad jag hade förväntat mig av ett sådant spel.

Ja det är lite utmaning men det är ganska vanligt med japanska spel. Japanarna lever kvar lite mer i den gamla skolan av svårighetsgrader kan jag tycka, här i väst så är normal typ japans easy många ggr.
Men det släpper efter ett tag när du blir mer haj på stridssystemet och och låser upp lite mer attacker och mer liv osv.
Kör hårt och ha kul!


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

12
Skriv svar