Släppdatum för Steam-versionen av Skyrim VR

Robot
Släppdatum för Steam-versionen av Skyrim VR
Medlem
KoP
Medlem

Hoppas dom har lärt sig efter fallout 4 VR. Det blev ju en ganska klumpig upplevelse.

Medlem

Waaaaauuuuuwwwww Skyrim.

Igen.

Medlem

Jag hade mer än gärna köpt både Fallout och Skyrim VR versionerna.. men jag tycker priset är avskräckande.

Visst, jag förstår att det kostat att utveckla - men de borde ge någon form av rabatt till de som redan har den vanliga versionen. Åtminstone hade jag önskat det.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Ambassadör
Xbox

Tycker att det är tråkigt att Skyrim släpps till så få plattformar.


signatur

Jump in.

Medlem

"Presently there is no mod support in the game. If it’s something we can figure out as a possibility we’ll let everybody know, but right now Skyrim VR is everything that’s in the base game plus all the DLC content."

Stort minus.

Medlem

Hade det inte vart för att jag spelade sönder mig på textteve versionen så hade det nog kunnat varit intressant.

Medlem

Kommer det vara gratis för de som har Skyrim sedan tidigare? Precis som remastern som kom för ett år sen.

Inaktiv

@Arcadia: Osannolikt då Fallout 4 VR ej var gratis eller rabatterat för de som ägde originalet.

Medlem
Skrivet av burkmopp:

"Presently there is no mod support in the game. If it’s something we can figure out as a possibility we’ll let everybody know, but right now Skyrim VR is everything that’s in the base game plus all the DLC content."

Stort minus.

Verkligen! Förmodligen har de inte fixat någon av buggarna som finns kvar i spelet heller.

Tror vi kan ge Bethesda priset för mest mjölkade spelet någonsin.

Medlem
Skrivet av Fiddi:

Verkligen! Förmodligen har de inte fixat någon av buggarna som finns kvar i spelet heller.

Tror vi kan ge Bethesda priset för mest mjölkade spelet någonsin.

Vet inte om man kan kalla det mjölkande när det är något som spelarna vill ha, Skyrim har fortfarande en stor publik och de uppdaterade versioner som Bethesda har släppt är ju sedan länge efterfrågade av fansen.

Medlem

Ännu mer "Nylanseringar" av ett spel som lanserades 2011..

Medlem
Skrivet av KoP:

Hoppas dom har lärt sig efter fallout 4 VR. Det blev ju en ganska klumpig upplevelse.

Det var superkasst. Det blev helt fel skala på allt. Sen är det det ända vr som jag spelat spelet där jag får huvudverk i.

Inaktiv

@matnojje: jag tror de fixade den muppiga skalan annars kan man även justera det i en .ini-fil

Medlem
Skrivet av anon_119148:

@matnojje: jag tror de fixade den muppiga skalan annars kan man även justera det i en .ini-fil

Ok då kanske jag ska ge det en ny chans. Nu ser jag att man även kan modda det.

Medlem
Skrivet av burkmopp:

"Presently there is no mod support in the game. If it’s something we can figure out as a possibility we’ll let everybody know, but right now Skyrim VR is everything that’s in the base game plus all the DLC content."

Stort minus.

Betyder bara ingen steam/ingame support för moddning, eftersom stora delar av resurserna i spelet är samma som 2D skyrim kommer det gå utmärkt att modda, precis som fallout 4 VR.
Tyvärr kan saker som SKSE ta tid/inte släppas men allting enklare som texturer/ändringar etc lätt moddas.

Avstängd

Så Skyrim släpps för 99e gången. Gäsp.

Inaktiv

Ja ja gäsp gäsp Skyrim släpps för 9e gången. Jag som äger ett HTC Vive samt gillar Skyrim tycker det ska bli roligt att uppleva spelet i VR.

1
Skriv svar