Första teasern för Shadow of the Tomb Raider

Robot
Första teasern för Shadow of the Tomb Raider
Medlem

Lets go!


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

härligt blir bra detta

Geeks Gaming

ooh nice. De senaste 2 spelen har varit riktigt bra

Medlem

Fan vad kul att det verkar bli Amazonas regnskogen som spelgrund, som jag önskade i höstas att de skulle köra på. Blir absolut ett köp till Steeman. Ett av årets mes¨t efterlängtade spel för egen del.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Har inte utvecklare bättre fantasi med namn på spelen? Finns en hel myriad spel som heter 'Shadow of...' eller 'Rise of...' Jag verkar vara ganska ensam om att tycka att den här seriens reboot är ganska tråkig också. Kul för de som gillar serien dock, antar jag..


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Gen
Medlem

Lär garanterat vara bättre än filmen iaf
De senaste två spelen var helt fantastiska. Hoppas det är samma skådis som kör 3an också.

Medlem

Jag ser fram emot detta Jag gillar äventyrskänslan som har varit i det två sista spelet och särskilt det sista Som sagt kommer bli ett säkert köp för mig

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Slänger mig nog in i detta om recensionerna inte är för dåliga. Rebooten får en stark trea av mig, uppföljaren spelade jag aldrig.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Grafik: GTX 960M
Moderkort: Raccolto Nero d'Avola Cabernet Sauvignon Organic , 2017

Medlem

Garanterat förköp för min del.

Medlem

Förköp här också, precis som för RoTTR

Avstängd

Lika Obligatoriskt köp som mjölk.
Spela roll vad det heter. Shadow funkar bra. För original trilogin hade ju jätte fantasifulla namn, eller hur? https://www.gog.com/game/tomb_raider_123
Dessutom vet vi ingenting om handlingen, shadow kan betyda mycket. Typiskt internetgnäll.

Medlem
Skrivet av Deliverans:

Lika Obligatoriskt köp som mjölk.
Spela roll vad det heter. Shadow funkar bra. För original trilogin hade ju jätte fantasifulla namn, eller hur? https://www.gog.com/game/tomb_raider_123
Dessutom vet vi ingenting om handlingen, shadow kan betyda mycket. Typiskt internetgnäll.

Till skillnad från dina inlägg, menar du?


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Avstängd
Skrivet av Metroid:

Till skillnad från dina inlägg, menar du?

Verkligen. Jag har aldrig gnällt. Jag älskar allt och alla

1
Skriv svar