Fräcka Fredag Live!

Robot
Fräcka Fredag Live!

Vad tycker du vi borde snacka om?

#fräcka-fredag


Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Om ni skulle få välja att träffa/intervjua vem som helst i spelvärlden. Vem skulle det vara och varför?


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Moderator | Testpilot

Fortnite, Ninja och Drake.
Geralt i Soulcalibur, som Jocke inte verkade så intresserad av.
Puffa för tävlingen!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

A Way Out! Har inte kollat på Calles spelklipp för att undvika spoilers, men hur är första intrycket?

Medlem

Vad tror ni om Quake Champions utan powers?

Medlem

Sex och samlevnad

Medlem

@Calle,
Har just en sådan hållare, du har satt i prylen något galet, vrid in de undre stöden så att plattan vilar mot dessa så att den inte kan ramla ur.
Och skjut in de övre mot kanten, dvs diagonal fixtur.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Hur gick det med Zelda, gav du upp?

Medlem

Tack för ännu ett gött avsnitt! Fredagen blir inte fräck utan fräcka fredag. Cheers!

Medlem

Jag gillar ert vokabulär: "råbba en tåm" och "dödsmördad"

Trevligt avsnitt i vanlig ordning, även om de skulle kunna bli lite kortare. Typ max 30 min hade varit optimalt. Ibland känns det lite utdraget när det närmar sig 40 min. Fick dock inte den långdragna känslan idag, kanske beror lite på vad ni pratar om.

Sedan var det lite roligt att precis när jag tänkte "varför är Cooking Mama-dockan upp och ned?", då tog ni fram den.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar