Tv-serien Narcos blir spel

Robot
Tv-serien Narcos blir spel
Medlem

"Den andra säsongen av Narcos kommer sannolikt dyka upp på Netflix senare i år."

Vadå andra? Finns ju 3 säsonger ute på Netflix


signatur
Medlem

Jag väljer plata tack


signatur

Meep!

Medlem

Sen kommer GTA 6 2020 och gör det bättre.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

Plomo, bang bang!

Medlem

Älskar serien Narcos. Första säsongen var dock bäst under P.Escobars storhetstid. Undra vad 4e säsongen kommer handla om? Kanske om de Mexikanska drog kartellerna nu? Sinaloa kartellen möjligen?


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Älskar serien Narcos. Första säsongen var dock bäst under P.Escobars storhetstid. Undra vad 4e säsongen kommer handla om? Kanske om de Mexikanska drog kartellerna nu? Sinaloa kartellen möjligen?

Ja, det blir Mexiko och Guadalajara-kartellen på 80-talet, vilket Narcos-producenten Eric Newman bekräftade i en intervju för några månader sedan (källa).

Det hela var dock osäkert ett tag efter att en person i Narcos-teamet sköts ihjäl i Mexiko i höstas när han var ute och rekade inspelningsplatser. Filmteamet bestämde sig till slut för att fortsätta och det blir som sagt Mexiko.

Apropå Sinaloa-kartellen så lär ju de också dyka upp efter ett tag, kanske mot slutet av säsong 4 eller i en ny säsong senare. Newman hintade om att de gärna fortsätter med Narcos ("we could go forever") så det kommer nog mer.

Redaktör

Jag var förvånad över att säsong tre höll så bra kvalitet. Saknade egentligen bara det fantastiska jobbet av Escobar-skådisen.

Spelet? Det har mycket att leva upp till.


signatur
Medlem
Skrivet av Nemo:

Ja, det blir Mexiko och Guadalajara-kartellen på 80-talet, vilket Narcos-producenten Eric Newman bekräftade i en intervju för några månader sedan (källa).

Det hela var dock osäkert ett tag efter att en person i Narcos-teamet sköts ihjäl i Mexiko i höstas när han var ute och rekade inspelningsplatser. Filmteamet bestämde sig till slut för att fortsätta och det blir som sagt Mexiko.

Apropå Sinaloa-kartellen så lär ju de också dyka upp efter ett tag, kanske mot slutet av säsong 4 eller i en ny säsong senare. Newman hintade om att de gärna fortsätter med Narcos ("we could go forever") så det kommer nog mer.

Aha, tack för tipset. Kände inte alls till detta. Nice. Då var jag ganska nära. Sinaloa kom ju till på slutet av 80 talet så de borde komma med senare. Älskar crime filmer och serier.

Skrivet av Tomas Helenius:

Jag var förvånad över att säsong tre höll så bra kvalitet. Saknade egentligen bara det fantastiska jobbet av Escobar-skådisen.

Spelet? Det har mycket att leva upp till.

Tyckte de 2 första säsongerna var mycket bättre tyvärr. Iaf den första säsongen. 3e var ok.
Håller med dig; Tycker Pablo E skådisen saknades rejält. Han var riktigt vass. En slags hat kärlek. Hehe.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Spelet? Det har mycket att leva upp till.

Ja, undrar hur spelet blir. FPS? Third-person? Eller kanske isometrisk action, typ som det där mobilspelet Narcos: Cartel Wars? (som jag aldrig provat) Hursomhelst, ska bli intressant att se.

Medlem

Om jag har lärt mig något genom alla år som gamer är det att sådana här projekt alltid blir extremt undermåliga. Så lär det även bli denna gång. Mina pengar sätter jag på flopp.

Avstängd
Skrivet av CARTMAN:

Älskar serien Narcos. Första säsongen var dock bäst under P.Escobars storhetstid. Undra vad 4e säsongen kommer handla om? Kanske om de Mexikanska drog kartellerna nu? Sinaloa kartellen möjligen?

Det vet vi ju. Mexiko. Ena location scouten blev knäppt av kartellen

Medlem
Skrivet av Deliverans:

Det vet vi ju. Mexiko. Ena location scouten blev knäppt av kartellen

Kände inte till det faktiskt. Vad gräsligt med han i inspelningsteamet. Läste det från Nemo.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

@Fargo:Jag gissar på att du har scarface:the world is yours i åtanke?


signatur

Good Night, Good Luck

Medlem
Skrivet av Vectuvius:

@Fargo:Jag gissar på att du har scarface:the world is yours i åtanke?

Ja, eller typ alla spel någonsin som baserats på tvserier/filmer.

1
Skriv svar