Vi kan ha ett datum för Preys kommande mån-dlc

Robot
Vi kan ha ett datum för Preys kommande mån-dlc

Mycket pekar på att något händer 10 juni.

#arkane-studios, #bethesda, #prey


Medlem

Fastnade aldrig för detta tyvärr, trodde jag skulle gilla det mer. Tyckte konceptet verkade intressant men det var en väldigt seg start och fienderna har nog den mest tråkiga design jag någonsin sett i ett spel :/

Medlem
Skrivet av 1337Figaro:

Fastnade aldrig för detta tyvärr, trodde jag skulle gilla det mer. Tyckte konceptet verkade intressant men det var en väldigt seg start och fienderna har nog den mest tråkiga design jag någonsin sett i ett spel :/

Själv var det första SP spelet jag inte blev uttråkad av på flera år. Tyckte gameplay var riktigt kul och handlingen var ganska cool också.

Avstängd

Lär ju bli som deras Dishonored DLCs, att man bara spelar nån helt annan karaktär i 3 timmar sen är det slut.

Medlem

Hade det inte hetat Prey hade jag kanske gett det en chans.

Medlem

Ett av de bästa FPS äventyr jag spelat, har över 40 H med två genomspelningar. En på normal och en på hard. Inte stött på ett spel där man har så otroligt många val i hur man kan ta sig framåt men även hur man kan bekämpa fienderna. Jag får fortfarande, efter 40 h speltid, gåshud av hur bra de har animerat mimics äckliga sätt att ta sig fram. Min wow känsla efter att jag avslutade det på hard var enorm. Ge det en chans igen, helt sjukt bra.

Medlem
Skrivet av adde111:

Själv var det första SP spelet jag inte blev uttråkad av på flera år. Tyckte gameplay var riktigt kul och handlingen var ganska cool också.

Eller hur! Ett av de bästa spel jag kört. Bioshock-klass.

Hoppas att uppföljaren kommer i sommar eller att det inte behöver dröja allt för länge i annat fall.

Geeks Gaming
Skrivet av DJMar:

Eller hur! Ett av de bästa spel jag kört. Bioshock-klass.

Hoppas att uppföljaren kommer i sommar eller att det inte behöver dröja allt för länge i annat fall.

Skulle mer säga System Shock än Bioshock ^^
Men ja jag håller med. Ett av de bästa Single player spelen på ett bra tag. De senaste riktigt bra single player spelen har faktisk kommit från Bethesda. Doom, Wolfenstein the new order och Prey.

Medlem
Skrivet av BadMrBox:

Hade det inte hetat Prey hade jag kanske gett det en chans.

Vad oerhört högt krav du har när det kommer till anledning för att spela ett spel.. ett namn.. jösses..


signatur
Medlem

Underbart spel. Älskade varje sekund

Medlem

Gillade prey som fan men har fått någon konstig grafikbugg när allt bara blir svart efter ett tag.

Medlem

2017 bästa spel helt klart. Hoppas DLC-t är mer än 3-4 timmar. Är ju snart ett år sen Pray släpptes.

HYPE!


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av BadMrBox:

Hade det inte hetat Prey hade jag kanske gett det en chans.

Jag tycker givetvis att du ska ge spelet en chans då du kan komma att missa en riktigt bra titel annars.
Skit i att det heter Prey. The rest comes easy.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av MrStrange:

Vad oerhört högt krav du har när det kommer till anledning för att spela ett spel.. ett namn.. jösses..

Jag är lätt irriterad över att dom dödade riktiga Prey och möjliga uppföljare till det genom att inte skapa ett nytt IP istället. Inte heller speciellt imponerad över att Bethesda gjorde sitt yttersta för att döda Human Head Studios.

1
Skriv svar