Cyberpunk 2077: karaktärsskapande och klasser bekräftade

Robot
Cyberpunk 2077: karaktärsskapande och klasser bekräftade

Battle royale? Varken bekräftat eller obekräftat.

#cd-projekt, #cyberpunk-2077m


Destroyer of framsidan
Hedersgurka

VÄRLDENS BÄS- okej, jag ska lugna mig.

Men kom igen liksom!


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Grafik: GTX 960M
Moderkort: Raccolto Nero d'Avola Cabernet Sauvignon Organic , 2017

Medlem

HYPE TRAIN ALL ABOARD!!

Medlem

Yes! Intressant att se hur bra deras karaktärsskapare blir.
Kan väl inte bli sämre än the divisions.

MEG
Medlem

"annonsera en eventuell annonsering" men ska de inte annonsera en annonsera en eventuell annonsering


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Har personligen noll intresse utav battle royale, vill ha något man kan köra som renodlad single player, med det inte sagt att det inte får ha någon form utav multiplayer, bara att det ska kunna ignoreras utan att man bestraffas med mer grind eller liknande.

Ambassadör
Xbox

Det är ju en helt annan best att göra ett RPG där man skapar sin karaktär själv med klasser och grejer... Det var ju lättare med bara Geralt. Men jag tror att CDPR förmodligen kommer att överträffa alla andra även på detta område! The hype is real, indeed

Vad det gäller överbryggandet av konsolgenerationer så tror jag att det definitivt stämmer. Väldigt snart så blir Xbox One X och PS4 pro golvet, snabbare än många tror.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Rurounin:

Har personligen noll intresse utav battle royale, vill ha något man kan köra som renodlad single player, med det inte sagt att det inte får ha någon form utav multiplayer, bara att det ska kunna ignoreras utan att man bestraffas med mer grind eller liknande.

Samma här men skulle inte tacka nej om de lägger in 2 - 4 personer co-op PvE.

Medlem

Årets E3 Expo kommer bli så jäkla spännande alltså. Fast så säger man väl nästan alltid varje sommar.

Aja, CP2077 kommer nog bli banbrytande med en stor vacker sci-fi värld. Mums.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av jehuty:

HYPE TRAIN ALL ABOARD!!

CHO! CHOO!


signatur

Nämen!

Frilansare

Herregud. Hypen är overklig. Hur ska jag kunna trycka ner min fanboyism och göra ett bra jobb??

FM-guru
F.d. Sisyr

Hoppas att man vågat skippa MP och lagt allt krut på ännu ett grymt SP-spel.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Herregud. Hypen är overklig. Hur ska jag kunna trycka ner min fanboyism och göra ett bra jobb??

Just submit to the dark side.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Joakim Bennet:

Herregud. Hypen är overklig. Hur ska jag kunna trycka ner min fanboyism och göra ett bra jobb??

Haha.

CDPR kommer att göra världens bästa RPG som överträffar allt som tidigare gjorts. The Witcher 3 som har tronen nu kommer att framstå som en förrätt... Nya milstolpar kommer att nås, andra utvecklare ligger i fosterställning och gråter över sin egen otillräcklighet.
Hälsad vare vår frälsare!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Herregud. Hypen är overklig. Hur ska jag kunna trycka ner min fanboyism och göra ett bra jobb??

Förstår din svåra sits. Lika bra att när ni väl får en recensionskod, skicka den direkt till mig så fixar jag recensionen. Det är verkligen inte så att jag nästan inte ville spela färdigt Blood & Wine för att jag inte ville att spelet skulle ta slut och det är definitivt inte så att jag är helt tagen av cyberpunk och därför är övertygad om att det här är spelet som gör det meningslöst att någonsin spela ett annat singleplayerspel igen.

Jag lovar att vara jätteobjektiv...

Frilansare
Skrivet av Renfis:

Förstår din svåra sits. Lika bra att när ni väl får en recensionskod, skicka den direkt till mig så fixar jag recensionen. Det är verkligen inte så att jag nästan inte ville spela färdigt Blood & Wine för att jag inte ville att spelet skulle ta slut och det är definitivt inte så att jag är helt tagen av cyberpunk och därför är övertygad om att det här är spelet som gör det meningslöst att någonsin spela ett annat singleplayerspel igen.

Jag lovar att vara jätteobjektiv...

Exakt så. Rädslan för att spela klart Blood & Wine var fruktansvärt påträngande.

Medlem

Hoppas inte spelet har någon form av MP annars RIP.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

@Seraium:

MP lär det ju bli, vad jag förstått det som så har CDPR fått motta bidrag för just nya MP-lösningar.

Förhoppnings blir det någon form av extra funktion som inte påverkar SP-delen. Men det känns som att CDPR är rätt trogna SP-publiken

Medlem

Jag hoppas att det främst är single player? Annars 2/10.

Medlem
Skrivet av Seraium:

Hoppas inte spelet har någon form av MP annars RIP.

Du och "alla andra" kommer ju köpa det ändå. GTA5 har ju online, "alla" köpte det.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Backloggens befriare

@Joakim Bennet: bara släpp taget!


signatur

Ad hoc addendum

Backloggens befriare

@Joakim Bennet: jag har fortfarande inte vågat klara ut Blood & Wine... 600h in rider jag mest runt och undviker mina markers..


signatur

Ad hoc addendum

Avstängd
Skrivet av keffkebab:

@Joakim Bennet: jag har fortfarande inte vågat klara ut Blood & Wine... 600h in rider jag mest runt och undviker mina markers..

Det är bara att avsluta. It hurts, men att dra ut på det gör bara att man lämnar spelet sen med en viss smak av övermättnad. Jag körde spelet 2ggr.NG+ och HoS 2ggr och B&W en gång, landade på 500h nånstans. Red med Geralt till hans hus och ställde mig vid ett träd, beskådade utsikten, sen sa hej då. Nu står han där i save cloudet som ett spöke.

Men det finns ju andra spel något man inser ca 3 timmar efter att man lämnat en epic bakom sig. Som tur var saknar man inte spel lika mycket i efterhand som man tror att man kommer göra innan man trycker på den där sista quest-knappen.

Avstängd
Skrivet av Renfis:

@Seraium:

MP lär det ju bli, vad jag förstått det som så har CDPR fått motta bidrag för just nya MP-lösningar.

Förhoppnings blir det någon form av extra funktion som inte påverkar SP-delen. Men det känns som att CDPR är rätt trogna SP-publiken

Det tror jag också. Så länge man inte behöver bli påmind om att det finns andra människor så är vi (som föredrar SP-only) nöjda.
En vansinnig jämförelse var ju Assassin's Creed Unity, där vissa mission givers stod och blinkade, men när man kom fram till dem så var de coop missions.
Eller The Division, som egentligen inte är ett spel utan bara en motor för MP.
En senare grej är Ghost Recon Wildlands där man blir spammad varannan minut att man ska trycka på en knapp för att "gå online" och spela med andra.

Men jag är hyfsat säker på att CDPR värnar om vår integritet, och att behöva bli påmind om att det finns andra människor är en grej man kan slippa om man vill.

1
Skriv svar