NY deadpool 2 trailer!

Releasehästryttare
NY deadpool 2 trailer!

Ja, vad skall man säga? Infinity war lär ju bli en bättre film men dp2 lär ju vara sevärd också

Gnällkuk

Alltså... njae. Känns mest som en halvlam film efter att ha sett trailern :/


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Avstängd

Biljetterna är släppta nu

Avstängd
Skrivet av tricky:

Alltså... njae. Känns mest som en halvlam film efter att ha sett trailern :/

Hahahahaha.. Roligaste jag läst på länge faktiskt. Årets absolut största filmhändelse. Inte varit så pepp på en ny film på typ, hela livet. Den kommer blåsa ut folks hjärnor. Iallafall om man ser den så som jag ska göra

Medlem

Ny trailer ute...


signatur

Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor, snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
Nalle Puh

Avstängd

Tror ni jag blir hatad om jag köper 4 biljetter på främre raden på IMAX och ligger ner över stolarna, alltså på samma sätt som deadpool ligger

Gnällkuk
Skrivet av PlayerOne:

Hahahahaha.. Roligaste jag läst på länge faktiskt. Årets absolut största filmhändelse. Inte varit så pepp på en ny film på typ, hela livet. Den kommer blåsa ut folks hjärnor. Iallafall om man ser den så som jag ska göra

Årets största filmhändelse tror jag knappast det är, för dig kanske Alltså, trailern såg inte ut att ha samma vassa humor som i ettan, som jag älskade ska tilläggas. Däremot så är det ju i 95/100 så blir uppföljaren till en succéfilm en blek kopia.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av PlayerOne:

Tror ni jag blir hatad om jag köper 4 biljetter på främre raden på IMAX och ligger ner över stolarna, alltså på samma sätt som deadpool ligger
https://cnet1.cbsistatic.com/img/4W6s5J--KI3IzHtF01-rSfdjp20...

Du skulle vinna evig internetkändisskap. Det vill säga så länge bilden skulle toppa Reddit.


signatur
Avstängd
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Du skulle vinna evig internetkändisskap. Det vill säga så länge bilden skulle toppa Reddit.

Yeee #lifegoal, aldrig varit inne på Reddit, men antar att det finns deadpool fan forums där. Men det är ju armstöd emellan, vet inte hur jag skulle kunna ligga bekvämt ovanpå armstöden... Hmm

Medlem
Skrivet av PlayerOne:

Tror ni jag blir hatad om jag köper 4 biljetter på främre raden på IMAX och ligger ner över stolarna, alltså på samma sätt som deadpool ligger
https://cnet1.cbsistatic.com/img/4W6s5J--KI3IzHtF01-rSfdjp20...

HAHAHA, både och antagligen. Du har ju betalat för stolarna men du är den största idioten inne på salongen. Lägg upp bild ifall du gör det.

1
Skriv svar