Se tio minuter från Dying Lights battle royale-läge

Robot
Se tio minuter från Dying Lights battle royale-läge

Vad händer om man kombinerar både zombies och battle royale?

#battle-royale, #dying-light


Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Släng in lootlådor, hjältar och marknadsför som ett "game as a service" så har du årets mest trendspäckade spel.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Gustav Höglund:

Släng in lootlådor, hjältar och marknadsför som ett "game as a service" så har du årets mest trendspäckade spel.

Och ray tracing!


signatur
Releasehästryttare

Man blev ju sugen på att spela dying light igen, va ju 3 år sen nu, inte så sugen på ett br mode med 6 spelare dock.

Medlem

h1z1 prövade detta koncept för ett tag sen, finns inte längre

Avstängd

Låter väldigt intressant.
Blir väl att testa i något skede bara backloggen tillåter


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

eld
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Och ray tracing!

och helt i microsofts moln!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av eld:

och helt i microsofts moln!

Crossplay!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Crossplay!

Fast utan Playstation då?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Tråddemonen
Testpilot

@Carl Johansson-Sundelius: Vi får ju inte glömma att det är våldet inom tv-spel som får oss alla att vilja begå kriminella brott, enligt ett viss möte.

Medlem

ja blir sugen på att mörda oskyldiga varje gång jag kollar speltrailers det är hårt klimat nu för tiden


signatur

//monster

Releasehästryttare
Skrivet av monsterbenke:

ja blir sugen på att mörda oskyldiga varje gång jag kollar speltrailers det är hårt klimat nu för tiden

Medlem

Har nog aldrig sett tröttare gameplay i en video.... att de ens släpper den i detta skedet... omg

Gnällkuk

Såg inte superkul ut, men kan säkert vara kul några rundor. Tycker däremot att det är hedersvärt att de fortsätter att utveckla spelet och lägga till nytt innehåll, trots att det har några år på nacken nu


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skägg.
10 Chambers

Spontant såg det ut som Dark Zone i The Division.


signatur
Medlem

Kan någon förklara den hjärngympan som behövdes hos utvecklarna när de på något sätt lyckades kalla ett uppdragsbaserat mini-FFA för sex spelare, ett BATTLE ROYALE läge?

Avstängd
Skrivet av lolBEEF:

Kan någon förklara den hjärngympan som behövdes hos utvecklarna när de på något sätt lyckades kalla ett uppdragsbaserat mini-FFA för sex spelare, ett BATTLE ROYALE läge?

Finns ingen korrekt definition. Man får kalla game modes vad man vill, så vitt jag vet kan du inte trademarka game mode namn?

Hoppas på E3 reveal på Dying Light 2,men betydligt mer fokus på att fortyfia baserna, så att de faktiskt kan ta sig in om man har byggt dåligt. Och natten skulle kunna utvecklas mer. Gärna tillbaka i mer bebyggd miljö också, DLCt hade för mycket död yta. Dock tona ner parcour grejen, den blev plojjig. Det är nästan bättre i Dead Island att man känner sig, lite utsatt och är inte Spiderman.
Multiplayer klarar jag mig helt utan.

Releasehästryttare

@Carl Johansson-Sundelius: Dying light: bad blood har fått släpp månad nu: september, det blir early acess.

https://steamcommunity.com/games/766370/announcements/detail/...

#nyhetstips

1
Skriv svar