Nytt på FZ – Medlemmarnas recensioner!

Robot
Nytt på FZ – Medlemmarnas recensioner!

Ny funktion gör det möjligt för användare (som du!) att skriva recensioner i forumet.

#framtiden, #medlemmarnas-recensioner, #nytt-på-FZ, #vårkänslor


Moderator | Testpilot

Jättekul Jag har haft lite texter i görningen länge så det här blir perfekt


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Ett väldigt roligt projekt som jag tror ökar mervärdet för sidan som informationsbank, mötesplats och community. Stor tumme upp!


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

I like it alot!

Även om jag inte är någon mästerskribent själv så vet jag att det finns många åsikter på forumet som jag gärna läser.

Redaktör
Skrivet av Bennii:

I like it alot!

Även om jag inte är någon mästerskribent själv så vet jag att det finns många åsikter på forumet som jag gärna läser.

Man behöver verkligen inte vara mästerskribent, tanken är att låta alla dela med sig av sina åsikter om spel. Visst är hindret högre för vissa, men man kan ju lika gärna uttrycka sig i embeddat Youtubeklipp om det känns bättre.


signatur
Testpilot

Dags att slipa på mina raljeringar om spel.

problemet är att jag är usel på att spalta upp min massiva textmassa med mellanrum och/eller bilder osv .. haha.

Medlem

Riktigt kul initiativ!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Jättebra! Vi bjuder på digitalt kaffe för detta initiativ.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Förutsätter att vi enkelt kan knappa in i en "betygskalkylator" de siffror som gäller enligt matrisen som "läckte" den 1:e April Som i naturligtvis skall följa.

Redaktör

@yoggi: there is no betygskalkylator.


signatur
Medlem

Kul grej, alltid bra att hörs flera personers åsikter ifall man är osäker inför köp


signatur

Game long and prosper

Medlem
Medlem

Perfekt sätt för redaktionen att hitta sina nästa skribenter.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av legendofkarl:

Perfekt sätt för redaktionen att hitta sina nästa skribenter.

Eller hur!


signatur
Medlem

Skön video, fnissade lite.

Tumme upp för nya systemet.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Fan vad kul. Nu kan ju någon användare göra en recension på flash point och kanske finna fler fel än Kommandosystemet.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Fasen vad fint av er! Att ni också highlightar användarrecesensioner och andra användarbidrag är inget annat än ren och skär fanservice!

Medlem

Kul initiativ! Jag kommer ihåg den gamla goda tiden när jag satt i timmar och lade upp hela min spelsamling och betygsatte den. Nu kanske det inte blir riktigt samma sak men det är alltid kul att läsa andras åsikter och tankar om spel, så länge alla respekterar varandras åsikter

Medlem

Hahaha, så klockrent med just Witcher 1 och Flashpoint också. De stående skämten bland läsarna.

Jättekul att se att det här är implementerat!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Jättekul! Bandet blir starkare mellan FZ och dess anhängare! 🤗


signatur

Niet.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hipshot:

Fan vad kul. Nu kan ju någon användare göra en recension på flash point och kanske finna fler fel än Kommandosystemet.


signatur
Medlem
Gnällkuk

Är det bara jag som känner att FZ fått ett stort uppsving senaste året? Mycket funktioner, fokus på forum och medlemmar osv. På samma sätt upplever jag att Sweclockers nästan "dött". Jag vet inte vad problemet är, att det kanske är lite nyhetstorka emellanåt får man räkna med.

Har de andra tappat motivationen helt i Emils frånvaro?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av tricky:

Är det bara jag som känner att FZ fått ett stort uppsving senaste året? Mycket funktioner, fokus på forum och medlemmar osv. På samma sätt upplever jag att Sweclockers nästan "dött". Jag vet inte vad problemet är, att det kanske är lite nyhetstorka emellanåt får man räkna med.

Har de andra tappat motivationen helt i Emils frånvaro?

Kul att du känner så om FZ. Vi har fokuserat väldigt mycket på forumet (som helt ärligt var lite styvmoderligt behandlat under ett par år.


signatur
Testpilot

Perfekt tajming med att släppa detta , är just nu "in the ZONE" gällande recensioner av mina spel-äventyr.

Det fick mig dessutom att rycka upp mig och snygga till texterna med lite fler bilder.

Nästa recension kommer att vara på Far Cry 5.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

@Harakiri: Kika in i guidetråden! Den är uppdaterad med lite mer BB-kod, bland annat hur man lägger till bildtexter.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Gen
Medlem

Vad kul! Ska försöka mig på en recension

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

@Gen: Jaaa, gör't!


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Medlem
Medlem

En gigantisk eloge till 'Ulas Defendor' Höglund som med sitt mångsidiga kultur- och ingenjörssinne har åstadkommit en hel del förändringar på kort tid!

Vill även passa på att distribuera en text som jag VET att 'Gurra' kommer känna igen (rätt så avsjölande, men fungerar alla tider på året) :

- Let's move before the reapers realize what we're up to.
- Negative. There can be no retreat. NO RETREAT! NO STEPPING BACK. NO STEPPING FORWARD and no destroying Reaper forces.
- But first sign of any trouble fck 'em all!
- DAMN IT! Negative. No defeating the Reapers. NO DEFEATING THE REAPERS! INNOCENT PEOPLE DIE.
- And if they don't?
- SAY AGAIN? .......Exactly.

12
Skriv svar