Det kinesiska förbudet är "missförstått"

Robot
Det kinesiska förbudet är "missförstått"
Medlem
Det kinesiska förbudet är "missförstått"

Hello my friend, how can I help you give me your money?

Inaktiv

Hahaha. Jag kommer ihåg när jag spelade WoW så irriterades jag mkt på dem som sålde guld.

Medlem

"QQ-mynt" låter som sånt tiggarna i WoW borde få.
"GIMME 30S PLLLXXX I DONT CAN AFFROD FILGTH MASTER"


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Inaktiv

Rubriken är Det kinesiska förbudet är "missförstått". Borde det inte vara Det kinesiska förbudet är "missförstådda"?

Medlem
Skrivet av KillenMedStil:

Rubriken är Det kinesiska förbudet är "missförstått". Borde det inte vara Det kinesiska förbudet är "missförstådda"?

Ett ord: Nej.
Singularis. Förbudet.
Pluralis. Missförstådda.
Här syftas det på ett förbud.

MVH Andy aka Mr Teacher

Medlem

Tur att man slutat spela wow, alla dessa /y, brev, whispers... ja allt, blev ju ganska irriterande efter 2 min.


signatur

"We Want Fun And We Wanna Get Wasted" - Andrew W.K

Skrivet av KillenMedStil:

Rubriken är Det kinesiska förbudet är "missförstått". Borde det inte vara Det kinesiska förbudet är "missförstådda"?

Tillbaka till skolbänken efter sommaren


signatur
Medlem
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av KillenMedStil:

Rubriken är Det kinesiska förbudet är "missförstått". Borde det inte vara Det kinesiska förbudet är "missförstådda"?

Ett ord: Nej.
Singularis. Förbudet.
Pluralis. Missförstådda.
Här syftas det på ett förbud.

MVH Andy aka Mr Teacher

Ett ord är inte en mening och skall alltså inte följas av en punkt. Ett förslag är att lära dig att bygga korrekta meningar innan du börjar rätta andra.

Medlem
Skrivet av KillenMedStil:

Rubriken är Det kinesiska förbudet är "missförstått". Borde det inte vara Det kinesiska förbudet är "missförstådda"?

Ta och säg det där högt för dig själv en gång...


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av kebbe:

Ett ord är inte en mening och skall alltså inte följas av en punkt. Ett förslag är att lära dig att bygga korrekta meningar innan du börjar rätta andra.

Hans poäng gick fram och den som inte fattade singular/plural lär ha fattat den rättning AndyZedd skrev. Alltså kan du hålla ditt gnäll för dig själv, detta är inget rättstavningsforum.
"Men han rättade ju nån annan!!!11"
Ja, eftersom personen efterfrågade en rättning.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av KillenMedStil:

Rubriken är Det kinesiska förbudet är "missförstått". Borde det inte vara Det kinesiska förbudet är "missförstådda"?

Ett ord: Nej.
Singularis. Förbudet.
Pluralis. Missförstådda.
Här syftas det på ett förbud.

MVH Andy aka Mr Teacher

Ett ord är inte en mening och skall alltså inte följas av en punkt. Ett förslag är att lära dig att bygga korrekta meningar innan du börjar rätta andra.

Lägg av!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

gnu
Medlem

skaffa bara spam me not addon:et så kommer ni aldrig se goldseller-spam igen.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av KillenMedStil:

Rubriken är Det kinesiska förbudet är "missförstått". Borde det inte vara Det kinesiska förbudet är "missförstådda"?

Ett ord: Nej.
Singularis. Förbudet.
Pluralis. Missförstådda.
Här syftas det på ett förbud.

MVH Andy aka Mr Teacher

Ett ord är inte en mening och skall alltså inte följas av en punkt. Ett förslag är att lära dig att bygga korrekta meningar innan du börjar rätta andra.

Förstår du inte ironin bakom den s.k "uppläxningen" skall du hålla mathålet stängt,,,
Titta på Sisyr`s svar, han greppade andemeningen och förfrågan direkt.

Medlem

"shiiip go1d!!11" lol

Medlem

NOOOOOOOOOOOOOOEESSS kinesiska diktaruren failade igen :'(

Medlem

Jahaja. Där. ser. man!.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av KillenMedStil:

Rubriken är Det kinesiska förbudet är "missförstått". Borde det inte vara Det kinesiska förbudet är "missförstådda"?

Ett ord: Nej.
Singularis. Förbudet.
Pluralis. Missförstådda.
Här syftas det på ett förbud.

MVH Andy aka Mr Teacher

Ett ord är inte en mening och skall alltså inte följas av en punkt. Ett förslag är att lära dig att bygga korrekta meningar innan du börjar rätta andra.

Det var det dummaste jag någonsin (ja, överdrift) hört. Ett ord kan visst efterföljas av en punkt. Jag vet inte vart du fått det där (att enbart meningar kan efterföljas av punkt) ifrån, och jag orkar inte leta reda på Svenska Skrivregler (Svenska språknämnden) bara för att överbevisa dig. Men jag kan dra en referens: kolla vilken skönlitterär bok som helst, som är skriven på svenska, så får du se.
För övrigt antar jag att Andy skulle skriva kolon som han faktiskt gjorde i första raden, vilket i så fall skulle innebära att Shift-tangenten antagligen inte tog (eftersom punkt och kolon ligger på samma tangent, men man får punkt som standard och kolon om man trycker på Shift samtidigt).
Så, ja. Man kan skriva punkt efter enbart ett ord. Samma sak med komman, frågetecken och utropstecken. Punkt.
/ Mr Teacher 2 (Two/Too)


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem

Tips till er som sliter med gold-beggers: När de frågar om de kan få 5s, öppna trade till dem och lägg ~5000g i trade. Var noga med att inte klicka "trade", och sen går du afk och gör nåt vettigt en stund.

Nej, skämt å sido, tror inte det går att stoppa en sån sak som guldhandel, det är en lite för stor marknad just nu..

Inaktiv

Speltillverkarna kan stoppa guldhandel genom att designa sina spel annorlunda.

1
Skriv svar