Ficklampa med led

Medlem
Ficklampa med led

Hej!

Har någon här testat på märket fenix? jag behöver en "rejäl" ficklampa och tänkte testa led för första gången. https://ljusgiganten.se/fenix-ficklampa-rc40-6000-lumen.html är detta något att ha eller är den överprisad tycker ni? Vill inte köpa det billigaste men absolut inte lägga onödiga kronor bara för "märkets skull"..!

Megadelux

Jag hitta en LED Maglite på ... Jula? tror jag det var. Riktigt, riktigt prisvärd. Den är runt 45cm och lyser en 300-400m lätt. Gick loss på runt 500kr.

Den du länkar har jag ingen aning om. Men ta reda på om dom tar emot returnering om du inte är nöjd med produkten. Du kan alltid "köpa och prova" isåfall.

Medlem

@renod: När du handlar online har du returrätt enligt lag.

Megadelux
Skrivet av Athaleos:

@renod: När du handlar online har du returrätt enligt lag.

Tydligen inte när man köper Sea of Thieves från Webhallen och har brutit plasten på spelet.

Medlem
Skrivet av renod:

Tydligen inte när man köper Sea of Thieves från Webhallen och har brutit plasten på spelet.

Varför bröt du plasten om du inte ville ha spelet? distansköpslagen gäller inte på onlinespel.

Medlem
Skrivet av DAoG:

Varför bröt du plasten om du inte ville ha spelet? distansköpslagen gäller inte på onlinespel.

rätta mig om jag har fel, men det gäller väl även kläder med borrtagen prislapp (eller ja, priset är inte märkt. men produkttaggen)

Medlem
Skrivet av Grymgreger:

rätta mig om jag har fel, men det gäller väl även kläder med borrtagen prislapp (eller ja, priset är inte märkt. men produkttaggen)

Det vet jag faktiskt inte. Jag har lämnat tillbaka en tröja utan pricelapp på min lokala H&M butik, men det är väl ren goodwill.
På underkläder gäller den aldrig om nu inte paketet är plomberat.

1
Skriv svar