Feedback om FZ:s användarfrågor

Relik 📜
Feedback om FZ:s användarfrågor

Varje vecka den närmaste tiden kommer vi bakom FZ att ställa en fråga till dig. Den kan handla om allt möjligt – innehåll, utseende, inriktning eller andra områden. Här finns utrymme att diskutera frågorna och komma med tankar runt upplägget.

Just nu är frågan Vilket format föredrar du när det kommer till produkttester och recensioner? Den finns bland annat i den här nyheten.

Tidigare frågor var Är du intresserad av nördpodden Fulkultur? samt Brukar du dela våra artiklar på Facebook?.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

Jag tycker Fulkultur är trevligt.

Har dock inte lyssnat på ett tag nu.

Personligen skulle jag vilja ha det i videoformat också, tycker det blir mer personligt/trevligare om man ser dom som pratar.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Älskar fulkultur, bra tips, intressanta ämnen som regel och härligt med en pod som diskuterar många ämnen som jag gillar. Brukar också vara en bra kemi mellan dom som snackar. Han nya norrlänningen är också ett välkommet tillskott.

Medlem

Tycker fulkultur är mycket trevligt, men eftersom jag inte är insatt i alla ämnena som tas upp blir det bara lite då och då. Lite synd då programmen är riktigt bra. Vill också att Ytterberg är med mera.

Moderator | Testpilot

Ska sägas att jag nästintill aldrig "delar" era poster, men "gillar" de flesta.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Relik 📜

Nu kör vi frågan Brukar du dela våra artiklar på Facebook? för veckan! Vi håller samma diskussionstråd under testperioden nu, med risk för att det blir lite rörigt.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem
Medlem

Varför döljer ni resultaten?


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Relik 📜
Skrivet av Verdurakh:

Varför döljer ni resultaten?

För att de inte ska påverka andra som röstar, och riskera någon form av "flockbeteende"! Visserligen kan vi dölja tills man röstat, men med den här typen av undersökningar som rullar länge är det ofrånkomligt att det blir diskussioner runt siffrorna innan de är avslutade.

Däremot kommer vi beroende på fråga att visa resultatet när omröstningen är slutförd! Du kan till exempel se förra här: https://www.fz.se/nyhet/276353-far-cry-5-crackat-tog-mindre-a...


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

@emilakered: ok vad bra =), annars hade jag nog tillsut tappat intresset för att rösta då jag också vill veta vad alla andra tycker.


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Kunde inte svara på frågan så skriver här:

Händer aldrig att jag delar artiklar på Facebook, men jag delar regelbundet till kompisar privat, via steam osv.

Relik 📜
Skrivet av Avedagreat:

Kunde inte svara på frågan så skriver här:

Händer aldrig att jag delar artiklar på Facebook, men jag delar regelbundet till kompisar privat, via steam osv.

Kanske inte helt tydligt, men varje fråga rullar en vecka (till 23:59 söndagen). Du kanske sladdade in efter Facebook-fråganv ar slut och nästa hade börjat?


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem
Skrivet av emilakered:

Kanske inte helt tydligt, men varje fråga rullar en vecka (till 23:59 söndagen). Du kanske sladdade in efter Facebook-fråganv ar slut och nästa hade börjat?

Ja, eftersom frågan ofta är i en artikel så kan det bli att man missar frågan.

1
Skriv svar