Tredjepersonsläge i Kingdom Come: Deliverance – med den här modden

Robot
Tredjepersonsläge i Kingdom Come: Deliverance – med den här modden

Se lille Henry i all sin meskaxiga prakt!

#kingdomcome, #mod, #pc


Medlem

Vilka moddar rekommenderas annars av FZ, om man som jag ska börja spela på PC? Eller bör man prova vaniljsmak innan man börjar experimentera?

Releasehästryttare

@Bennii: Vänta 2-3 år på enhanced ed av spelet, fortfarande är det så mycket buggar så att många quester inte ens går och klara.

Men om du nu inte kan vänta skaffa modden som ger dig ett sikte när du skjuter pilbåge.

Medlem

Har lagt det på is tills det kommit tillräckligt många moddar eller uppdateringar som kan göra spelupplevelsen annorlunda och då menar jag i termer av svårighetsgrad. Blev ju på tok för enkelt efter att man nått en viss level. Det tråkiga med moddar är att det känns så artificiellt att ändra svårighetsgraden med dem. Man hade önskat att utvecklarna själva uppdaterade spelet så att ändringarna blev tvingande.

Medlem

Refundade igår på grund av combatsystemet. Det är en sak när ett spel är svårt, ett helt annat när det bara är dumt. Brukar inte ge upp men när en sådan vital del fallerar så hårt så är det svårt att motivera tiden det tar att klara ut. Det är synd för miljöerna var väldigt vackra.

Medlem
Skrivet av Siggesvenskas:

Refundade igår på grund av combatsystemet. Det är en sak när ett spel är svårt, ett helt annat när det bara är dumt. Brukar inte ge upp men när en sådan vital del fallerar så hårt så är det svårt att motivera tiden det tar att klara ut. Det är synd för miljöerna var väldigt vackra.

Det påminner mig extremt mycket om hur systemet var i Age of Conan, ytterst hemskt.
Riktigt svårt att få något riktigt flyt på sin rotation, det var liksom bara att veva runt sitt vapen och kanske använda någon attack då och då och hoppas på att motståndaren inte visste hur parry fungerade i spelet.

Spelet var roligt men dog på grund av inlärningskurvan


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Avstängd
Skrivet av Devan:

@Bennii: Vänta 2-3 år på enhanced ed av spelet, fortfarande är det så mycket buggar så att många quester inte ens går och klara.

Men om du nu inte kan vänta skaffa modden som ger dig ett sikte när du skjuter pilbåge.

Mod? Konsolkommandot

wh_pl_showfirecursor 1

fixar det.

Avstängd

Så deppigt. Man peppade i flera år, men det går nästan inte att spela det. De har fixat massor i patcharna, men det går ändå inte att slåss. Finns ingen reticule på bågen. Attacker med svärdet funkar inte på PS4, och det känns som lotto om man träffar eller inte. Vet inte hur jag ska orka när varje encounter bara ger en huvudvärk och resulterar i att man stänger av spelet.

1
Skriv svar