Nya GOG-rean bygger på användarnas önskelistor

Robot
Nya GOG-rean bygger på användarnas önskelistor

150 spel och upp till 85 procents rabatt på önsketitlarna. FZ tipsar om bra kap.

#gog, #good-old-games, #pc, #rea, #windows


Releasehästryttare

"klagade" ju på att Steam hade rea en gång i månaden i vintras, och nu de senaste månaderna känns det som Gog har gjort samma sak med reor hela tiden ^^

FM-guru
F.d. Sisyr

Slår nog till på Planescape. Ungefär tio år sedan jag varvade det senast, så man har hunnit glömma tillräckligt för att ge sig in i skiten igen.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Slår nog till på Planescape. Ungefär tio år sedan jag varvade det senast, så man har hunnit glömma tillräckligt för att ge sig in i skiten igen.

Samma här. Synd bara att jag tycker så förbannat illa om Beamdog.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Samma här. Synd bara att jag tycker så förbannat illa om Beamdog.

Verkar som att de inte trashat Planescape som med de andra, dvs. inte stoppat in massa eget junk. Men, jag har inte kollat det ännu, har för många spel och för lite tid >_<

Sen hittade man ju "Forgotten Realms"-collections också... hua, där åkte ju en del tid när man var ung ^^

Medlem

SOMA och Bastion för under 100 kr tillsammans är skamligt bra pris!


signatur

Nämen!

Moderator | Testpilot
Skrivet av Devan:

"klagade" ju på att Steam hade rea en gång i månaden i vintras, och nu de senaste månaderna känns det som Gog har gjort samma sak med reor hela tiden ^^

Ja det är ju dåligt med billiga spel.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

GOG är min absoluta favorit plattform, synd bara att de inte har lika stort sortiment som steam.

Medlem

Gog är anledningen varför jag fortfarande har pc som en av mina plattformar. Väntar nu bara på star trek elite force, heavy metal fakk 2, heretic, hexen.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Diverse reor är väl alltid trevligt, men personligen är det inte priset på spelen som är problemet i dagsläget, utan snarare brist på tid/motivation att spela alla dessa bra spel. För detta hade jag gladeligen betalat dubbla spelpriserna.

Medlem

@uberpwnage2.0: ah så jävla jobbigt... Not!


signatur

P.L.U.R

Medlem

Är det mycket roliga strider och utrustning i Planescape: Torment? Eller går det mest ut på att läsa text? Ungefär hur många procent av stridandet i Baldur's Gate 2 kommer Planescape upp i? Är väldigt lockad av att det ser likt ut, men det jag gillar mest med t.ex. BG2 är de utmanande striderna och att utrusta gubben/gubbarna, men har fått intrycket att Planescape handlar mest om text och story :/

phi
Medlem

@Witchfinder: Mycket mer text och story än i Baldur's Gate 1 & 2. Inget för de som inte gillar att läsa.

Medlem
Skrivet av Guybrush82:

Diverse reor är väl alltid trevligt, men personligen är det inte priset på spelen som är problemet i dagsläget, utan snarare brist på tid/motivation att spela alla dessa bra spel. För detta hade jag gladeligen betalat dubbla spelpriserna.

Åhhh vad skönt att höra att det finns någon mer där ute som inte har tid för att spela så mycket som man vill. Nu när jag är vuxen och äntligen har "råd" att köpa det jag vill så finns inte tiden. Grymt!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

1
Skriv svar