Nya bilder från Spider-Man

Robot
Nya bilder från Spider-Man
Medlem

September känns väldigt långt borta just nu=(

Medlem

Vet vi om det kommer/finns ett demo på detta så man kan testa det? Har inte kört något spindelmannen spel sen Spider-Man 2 på PS2 och det älskade jag fullständigt och detta ser väldigt lovande ut.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Detta blir en av årets tungviktare för min del. Jag tror att Insomniac grejar detta galant då de innehar massor med talang vi fått se i Ratchet & Clank spelen som påminner lite grann med sitt hoppande o iväg-slungandes. Sedan har de ju även Sunset Overdrive i sitt lyckade bagage som jag dock inte testat.

Nej som sagt tror jag absolut att detta spel kommer hålla toppkvalite. September blir galet bra för single player fans. Först Spider-Man sedan Shadow of the Tomb Raider veckan efter. Sist i månaden kommer bonusen Spyro Remastered Trilogy som jag aldrig lirat. O sedan dundrar ju oktober som bekant till med superba titlar i form av Red Dead Redemption 2 o Metro: Exodus. Hehe, fy satan vilka 2 toppmånader att älska single player.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Jag bara hoppas att detta blir bra! Ett riktigt bra Spiderman spel hade vart så extremt lyckligt!


signatur

Nämen!

Medlem

Det här spelet kanske kan få mig att säga upp mig från jobbet!
Vägrar förbeställa, men för en gångs skull är jag verkligen... tjah... nyfiken. Hade föredragit mer fokus på klassiska fiender och man vet ju inte hur bra/dåliga kontrollerna blir, men så här långt ser det ruggigt... intressant ut.

Medlem

Hoppas bara att kontrollerna blir lika tillfredsställande som i Batman Arkham serien.

Sen att storyn inte suger skulle vara ett plus det med

Medlem

@CARTMAN: äter upp min datormus om rdr 2 släpps i år 😆

Medlem

Blah, samtliga av bilderna var ju gamla.

Medlem
Skrivet av Bereadytocry:

@CARTMAN: äter upp min datormus om rdr 2 släpps i år 😆

Jaså, tror du det blir försenat ännu en gång från våra Rockstjärnor? Trist som tusan men verkligen inte omöjligt.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Konsolexklusiva spel i 2018... lul.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Fy f-n så jag hoppas på detta spel. Sony har dock lyckats klämma ur rejält fina exklusiva titlar på senaste så det finns god chans att även Spindelmannen kommer bli fräckt


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Konsolexklusiva spel i 2018... lul.

Nintendo håller inte med dig.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av SunShine:

Nintendo håller inte med dig.

Det är lugnt, jag har redan spelat deras bra spel, till N64 och Gamecube...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Avstängd
Skrivet av Dunder:

Konsolexklusiva spel i 2018... lul.

Älskar också det ) Fullkomligt njuter av alla kommande PS4 exklusiva titlar, och förväntar mig ett gäng nya announcements på E3 <3

Medlem
Skrivet av PlayerOne:

Älskar också det ) Fullkomligt njuter av alla kommande PS4 exklusiva titlar, och förväntar mig ett gäng nya announcements på E3 <3


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Det är lugnt, jag har redan spelat deras bra spel, till N64 och Gamecube...

touche


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av SunShine:

Måste faktiskt erkänna att jag saknar min gamla Wii ibland. Wiimote+ var verkligen en väl genomförd och kul idé, till skillnad från URUSLA Playstation Move, som var en dålig idé redan från början och verkligen inte skulle släppts igenom som controller till PSVR. Ah, tänk ett helt Spider-man-spel, AAA-kvalité för PSVR med bättre rörelsekontroller. Lär väl dröja rätt många år till.

Medlem
Skrivet av ulrik.borg:

Måste faktiskt erkänna att jag saknar min gamla Wii ibland. Wiimote+ var verkligen en väl genomförd och kul idé, till skillnad från URUSLA Playstation Move, som var en dålig idé redan från början och verkligen inte skulle släppts igenom som controller till PSVR. Ah, tänk ett helt Spider-man-spel, AAA-kvalité för PSVR med bättre rörelsekontroller. Lär väl dröja rätt många år till.

Ja själva rörelsemotion idén var kul med dem men jag gillad definitivt inte utförandet av dem med knapparna och så. På tok för små knappar för mina feta fingrar haha.

Ja det hade kanske varit fräckt Fast angående spindelgrabben så ser jag faktiskt fram emot det som är på G till ps4 senare iår. Jag hoppas innerligt det blir bra.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar