Höjdarspelet Satellite Reign gratis på HB

Medlem
Höjdarspelet Satellite Reign gratis på HB

Hejsan alla.

Vill bara tipsa om att Satellite Reign, som förövrigt flyter fint i Linux, temporärt är gratis borta hos humble bundle:
https://www.humblebundle.com/store/satellite-reign

Klart spelvärd liten doldispärla, om jag får säga det själv. Helst till det priset


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Gnällkuk

Grymt! Sneglat på det tidigare, gratis e gott!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Grymt bra tips, hade lite koll på det här förr men sen försvann det i bruset.

Inaktiv

Intressant spel men tyckte det var så jäkla svårt att se vad som pågick i den plottriga stadsmiljön så kom aldrig förbi första området.

Medlem

Cyberpunk alltså? *slår till direkt!*

Medlem

Tack för tips..et!

Medlem

nice! 25 dollar sparade, tack för tipset!


signatur

//monster

Medlem

Ett spel som jag egentligen inte är så jätteintresserad av, men var tvungen att testa ändå på grund av den sjukt mysiga miljön.

Tack för tipset!


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Någon som har någon koll på hur spelet är nu? Spelade det ett litet tag efter release o då va det hyfsat buggigt

Medlem

Älskade Syndicate så jag följde Kickstartern rätt rejält. Köpte även under Steamrea men det tillhör den förrädiska backloggen. Hugg om ni inte har!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Kul med gratis spel, men jag är inte tillräckligt sugen för att länka mitt steam-konto tror jag. Vet inte riktigt varför man ska behöva göra det när man helt enkelt kan ge en steam-konto istället.

Medlem
Skrivet av Redstar:

Kul med gratis spel, men jag är inte tillräckligt sugen för att länka mitt steam-konto tror jag. Vet inte riktigt varför man ska behöva göra det när man helt enkelt kan ge en steam-konto istället.

Vet inte exakt hur du menar, men det går att ta nyckeln och aktivera på Steam utan att länka HB-kontot.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Tack för tipset! Har aldrig använt Humble Bundle innan. Passade på att köpa lite annat också. Bra priser


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

@conthox: Okej, för mig står det Steam Link Required när jag klickar på det. Det är inte så att ditt konto redan är länkat och det är därför du inte får upp det?

Medlem
Skrivet av Redstar:

@conthox: Okej, för mig står det Steam Link Required när jag klickar på det. Det är inte så att ditt konto redan är länkat och det är därför du inte får upp det?

Hmm, det låter troligt, men är inte helt säker.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inte gratis längre vad jag kan se. 3,74 Euro.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

@Redstar:

Näää, när du kollar dina purchases så finns det en knapp du kan trycka på som heter något i stil med "Reveal Steam-key"

1
Skriv svar