Fräcka Fredag #60!

Robot
Fräcka Fredag #60!

Gustav och Jocke reder ut om Gustav är en smyg-08:a, vi tävlar ut fina God of War-prylar, och tar en titt på splitternya Nintendo Labo!


Avstängd

Fråga: Vilka spel har ni klarat senast, isåfall rekommenderar ni oss att spela dessa spel och vilka spel har ni slutat spela för att de var inte så bra?

Medlem

Fråga: Hur ser en typisk dag på redaktionen ut? I min naiva värld ser jag ett gäng sköna människor som LAN:ar hela dagarna och spelar alla grymma spel före mig, nämligen. Hade varit intressant att se mer om hur verksamheten opererar.

Medlem

Favoritmatställe?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Bra bild den här veckan också. Jocke skjuter kameramannen och Gustav rättar till tandprotesen men ger omedvetet långfingret åt publiken.

Edit:
Eller kanske inte långfingret, nu när jag tittar närmre..

Killmonday Games

Kommer ni göra fler spelutvecklarvideos som ni gjort med Fares och Machinegames?


signatur

Ei auta itkut markkinoilla, töihin vain.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Bra bild den här veckan också. Jocke skjuter kameramannen och Gustav rättar till tandprotesen men ger omedvetet långfingret åt publiken.

Haha


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Tråddemonen
Testpilot

Tycker att ni på redaktionen ska samla alla och göra en stream på Frost punk. Men att ni för politiska röstningar kring de desperata situationerna som lösningar, vad som behövs byggas dvs. Blir nog väldigt komiskt då alla debatterar om kannibalism eller barnarbete, vad de kan ha för fördelar eller nackdelar.

Frilansare
Skrivet av Zimpan:

Tycker att ni på redaktionen ska samla alla och göra en stream på Frost punk. Men att ni för politiska röstningar kring de desperata situationerna som lösningar, vad som behövs byggas dvs. Blir nog väldigt komiskt då alla debatterar om kannibalism eller barnarbete, vad de kan ha för fördelar eller nackdelar.

Jepp, superintressant spel. Kan bli något för nästa vecka!

Moderator | Testpilot

Vill bara säga att jag sitter uppe i Norrland med 26 graders sol tillsammans med en gammal SUPER PLAY och dryck. Bästa speltidningen Sverige har haft!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Frilansare
Skrivet av uberpwnage2.0:

Vill bara säga att jag sitter uppe i Norrland med 26 graders sol tillsammans med en gammal SUPER PLAY och dryck. Bästa speltidningen Sverige har haft!

Förlåt!

Testpilot

Vad tyckte ni om Deep Rock Galactic ?

Åsikter , synpunkter , lovande?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Joakim Bennet:

Förlåt!

FÖRLÅT? Jag som ska säga TACK! <3


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Avstängd

Streama mer pubg oavsett folk som klagar. Tror vi är fler som gillar det.

Såg förresten en äldre stream med dig Jocke på PC gamer och förstår att du drog dig ur. Har aldrig sett så oorganiserat någonsin som dom kör. Ingen kan sikta heller.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Jocke borde tilltala Gustav ”Boy!” (Läs pöjk) hela avsnittet kommer ni publicera ett schema för intervjuerna FZ ska göra under E3 innan ni åker? Tänker mest på CD Project Red-intervjun man vill se live!

Frilansare
Skrivet av breahl:

Streama mer pubg oavsett folk som klagar. Tror vi är fler som gillar det.

Såg förresten en äldre stream med dig Jocke på PC gamer och förstår att du drog dig ur. Har aldrig sett så oorganiserat någonsin som dom kör. Ingen kan sikta heller.

Hahaha!

Medlem

Titta på Fräcka Fredag och tävla om GoW prylar eller jobba, det är frågan det. Tur att man har flera skärmar så att man iallafall kan låtsas jobba.

Frilansare

Tack alla som gluttade!

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Tack alla som gluttade!

Alltid. Fräcka fredag har blivit tradition. Ni sänder precis innan jag måste gå till jobbet på fredag eftermiddagarna. Passar mig utmärkt.

Medlem

Förstår inte hur folk tycker Phils Burger är så bra. Bröden är ju typ blöta av flott/vatten vad det nu är. Och hela burgaren får liksom noll tuggmotstånd. Blä

Moderator | Testpilot

Jag skulle tycka det var kul om ni fick tag i gänget som jobbar på på spelet "Raft". Survival spel på en flotte mitt ute på havet och gjort av ett gäng killar som bara går it skolan detta året tror jag.

Spelet ser riktigt kul ut och kan ju vara kul att få snacka med ett ganska nytt gäng till branschen.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar