Diskutera – Vad vill du se på E3-mässan?

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Att MS måste komma med något vettigt KONKRET exklusivt spel som släpps helst redan i höst är ju givet. Sedan måste det vara ett gäng i pipen också.

Release på Metro Exodus med riktig gameplay.
Release på Cyberpunk med riktig gameplay.
En Bethesda-release med en ny spelmotor.
Warcraft 4 från Blizzard.
Gameplay från Divinity Original Sin 2: Enhanced Edition till konsol.
En utannonsering utav Tyranny till konsol.
Nintendo Labo Lego-edition. (inget jag själv är intresserad utav egentligen men hade varit lite kul.)
Microsofts omtalade elitkontroll 2.0 avtäcks och börjar säljas på studs.

Inte ett knyst sägs om PS5, XBOXNEXT eller ny generation av konsoler öht. Som ägare utav både ps4 pro och Xbox One X har jag inget behov utav det alls än. Tidigast 2020 säger jag!

En Bethesda-release med en ny spelmotor. Det hade ju varit trevligt och inte en dag för tidigt, känns aningen antik

Medlem
Skrivet av Gustav Höglund:

Gameplay från Cyberpunk, trailer för nya Splinter Cell och The Elder Scrolls VI: Elsweyr.

Samt en första glimt av det nya Fablespelet, Molyneux eller inte!

Och From Software för fan! Glömmer bort deras morbida teaser med jämna mellanrum. Håller tummarna för Bloodborne 2.

From Softwares nya ja! Men inte Bloodborne 2, ingen exklusivitet tack, då blir jag lite(mycket) ledsen.

Utöver Froms nya som jag ser fram emot mest så är det väl ganska standard svar:

Cyberpunk 2077!

Kanske något från Anthem, Borderlands 3 & Beyond Good & Evil 2. Lite intresserad av vad dom har gjort med The Division 2, spelade det första gratis några gånger, väldigt mysigt spel och intressanta idéer, men blev tråkigt ganska fort.
Det är dags för lite gameplay från Death Stranding tycker jag.
Ghost of Tsushima gameplay!

Bethesda kommer med största sannolikhet visa upp en Doom uppföljare.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Om man får drömma, Warcraft 4

Medlem

Death stranding
NHL 19
Battlefield 2018
Red dead redemption 2
Mount & Blade : Bannerlord

Medlem

Jag hoppa det dyker upp nått/några sköna jokrar med release i år!
Vi lär väl få se Days Gone för femtonde året i rad...

Medlem

Jag vill iaf inte ha mera obegripliga insane trailers från Death Stranding. Nu får de visa upp gameplay eller nada.

Bethesda får för tusan släppa ett nytt Elder Scrolls spel. 2011 var ju det senaste med Skyrim och det är ju skrattretande längesedan. Det kommer dock inte ske tyvärr.

Älskar E3 tiderna och har följt de sedan starten under mitten av 90-talet. Det är varm julafton för oss gamers.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Pikmin 4 står högst på önskelistan. The last of us 2 hade vart fint att se mer ifrån. Gärna lite överraskningar och nya IPs också.

Medlem

Jag skulle vilja se flertalet nya spel presenteras från världens två största tredjepartsutgivare, Activision och EA. Dessa två verkar ha slutat att ge ut spel helt och hållet, så när som på 2-3 årliga releaser...

Annars vill jag se Splinter Cell, RDR2, ett nytt Syphon Filter och någon riktigt intressant Arkadracer.

Medlem

Jag vill ha Little Big Adventure 3! Jag har väntat i 20... kanske är detta året då det händer.

Medlem

Age of Empires 4

Medlem

Animal Crossing till Switch.

Medlem

att EA går i konkurs och delas upp i mindre, bättre bolag


signatur

//monster

Medlem

Överraskningar, saker jag inte redan känner till.

Medlem

Jag är sugen på att se något nytt ifrån Death Stranding.

Men sen framförallt några helt bananas överraskningar!
Så som att Machine Games på något magiskt vis fått No One Lives Forever licensen och gör ett spel med kära Kate igen. Humor och spelmekanik som funkar för den typen av spel har Machine Games visat att dom klarar av att leverera!

Något oväntat helt enkelt! För mig är det vad som brukar göra E3 speciellt.


signatur

Nämen!

Medlem

@Rackaren: Ska man drömma ska man väl drömma stort? WarCraft 5 säger jag!


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

World of darkness/ VTM


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

Borderlands 3 - Metroid prime 4 - Cyberpunk - Half life 3.

Medlem

Shenmue 3 Gameplay, Remedys nya lir. Cyberpunk 2077 in-game trailer eller game demo, Nytt splinter cell, gameplay från RDR2. (Kommer icke ske.) glömt bort massa skit

Medlem

Lite mer gameplay från Darksiders 3 skulle inte vara fel.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Cyberpunk,Bf 2018.

Något nytt överraskande vore trevligt.

Avstängd

Star Citizen till konsol. Ska kunna köras offline som Ark SE ungefär. Pve med slumpgenererad värld lik NMS, men med vissa delar av statiska "points of interest" som större städer etc. Världen ska bibehålla betoningen av död även i sp-läget, inget jams med dussinet amiibos per kvadratmeter. Fraktioner eller liknande, möjlighet att bilda små grupper. Istället för uppdrag övergripande mål. Som kan pågå i månader. Och paketera gärna filerna på 5-10 dual blu rays. Sätt prislappen på tvåtusen. Köper det för den summan helt klart.

Medlem

Ja att Paradox gör något med sina oanvända rättigheter till White Wolf's verk!

Medlem
Skrivet av Struggle:

Så som att Machine Games på något magiskt vis fått No One Lives Forever licensen och gör ett spel med kära Kate igen. Humor och spelmekanik som funkar för den typen av spel har Machine Games visat att dom klarar av att leverera!

Åh, vad glad jag skulle bli om det någonsin hände. Jag vill ha ett till NOLF oavsett vem som utvecklar det, men MachineGame skulle vara så perfekta.

Medlem

Jag vill att Nintendo klargör vad deras onlintjänst innebär och vilka fördelar som den medför. Sen vill jag se fler återutgivingar av gamla klassiker. Av Sony och Microsoft förväntar jag att de levererar lite nya titlar samt visar gameplay från dersas kommande supertitlar.

Medlem

Ett nytt Battlefield hade vart jättetrevligt att se. Gärna WW2 eller modernare. 🙂 Utöver det så är jag rätt nöjd faktiskt. Kanske något nytt tillägg till Battlefront?

Oh! Något nytt från Biowares Anthem vore riktigt häftigt med!

Medlem

Jag bryr mig typ bara om Artifact från Valve nu. Det gjorde jag ite för en vecka sedan. Och jag är ingen die hard card game player direkt. Men något klickade när vi fick se gameplay. Så hoppas på någon form av beta/early access datum.

Medlem
  • Battlefield 5

  • Borderlands 3

  • Allt nytt från Bethesda

  • Dying light???!

  • Serious Sam 4: Planet Badass

  • Cyberpunk 2077


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

@skogsvilden: white wolf har nyligen eller ska ge ut den nya VTM/WoD rulebook.

Antagligen det som de kommande spelen ska bli baserade runt då white wolf gör både board och video games under Paradox. De är även independent som CDPR.

Werewolf the apocalypse är i produktion också, förhoppningsvis lär Cyanide games visa sitt spel i år.

Älskar WOD. Kan inte vänta.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

Xbox Elite Controller V2

Drömmar:

Sonic Adventure 1,2 remake
Nytt Fable spel


signatur

AYY LMAO

Medlem

@Haziza: Rykten går ju runt att Playground Games håller på att utveckla ett nytt Fable, dock så är det nog alldeles för tidigt att visa upp det under detta E3.

  • Banjo-Kazooie Anniversary

  • Banjo-Threeie (A MAN CAN DREAM OKEY!!!!!!!!)

  • Nya coola saker till Sea of Thieves

  • Crackdown 3 multiplayer gameplay

  • Något Halo

  • Forza Horizon 4

  • "Xcom"- Gears of War

  • Killer Instinct Season 4 eller Killer Instinct 2018

  • Microsoft har köpt Ryse IP

  • Quantum Break 2 eller Alan Wake 2

  • Något nytt skojigt lir, Perfect Dark kanske?

123
Skriv svar