Fantasyböcker säljes (SÅLT)

Medlem
Fantasyböcker säljes (SÅLT)

Säljer följande:

- Robert Jordans "Draken" serie
Alla main story böcker i serien som getts ut på svenska, dvs, från och med "Farornas" väg till och med "Fällan" 50:-

För den presumtiva köparen så vill jag redan innan varna för att seriens tre sista böcker endast är utgivna på engelska. (Såvitt jag vet)

- Samtliga böcker i David Eddings "Belgarion" serie. Från och med "Stenens väktare" till och med "Sierskan från Kell" 50:-

-Samtliga böcker i David Eddings "Elenien" serie. Från och med "Diamanttronen" till och med "Den dolda staden". 50:-

Eller 100: för rubbet.

Hämtas i Kumla. (2 mil söder om Örebro) Böcker är tungt, Den som tvunget vill ha böckerna skickade till sig får betala portot själv.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Tar rubbet för 100kr, kan hämta i helgen (Tor-Sön).

Skägg.
10 Chambers

Mycket bra läsning där - hade själv huggit om man bott i närheten.


signatur
Medlem

Hela FZ är väll Fantasy

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av MusseÖL:

Hela FZ är väll Fantasy

Jag inbillade mig att vi var mer neo-noir.


signatur
Medlem

@omgponies: PM skickat.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Grymma serier. Det stämmer att de tre sista böckerna i Draken-serien inte översatts till svenska. Var tänkt som en bok endast, men Brandon Sanderson delade upp den i tre delar istället. De bästa i hela serien IMO, händer mycket i dem, spec. den sista. Har serien både på svenska och engelska, ska ta mig igenom den igen snart tänkte jag.

Belgarion-serien var den som fick in mig i fantasyträsket en gång i tiden på mellanstadiet. Läste den på nytt så sent som förra året.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av CliQue-SinneD:

Grymma serier. Det stämmer att de tre sista böckerna i Draken-serien inte översatts till svenska. Var tänkt som en bok endast, men Brandon Sanderson delade upp den i tre delar istället. De bästa i hela serien IMO, händer mycket i dem, spec. den sista. Har serien både på svenska och engelska, ska ta mig igenom den igen snart tänkte jag.

Belgarion-serien var den som fick in mig i fantasyträsket en gång i tiden på mellanstadiet. Läste den på nytt så sent som förra året.

För mig var det "Vandraren" och resten av "Legender från Drenai" skriven av David Gemmel som fick in mig i fantasyträsket. Fortsatte efter det med "Althalus" och resten av David Eddings böcker

Medlem

Vandraren var tung ! Druss !
Första böckerna som fick in mig i Fantasyträsket var dock både Wheel of Time serien av Robert Jordan samt Ormkrigskrönikan av Raymond E. Feist.

Wheel of Time orkade jag aldrig läsa ut, lade väl av vid bok 16 (8 på engelska), den var så jävla seg.
Däremot har jag plöjt alla Raymond E. Feists olika triologier och kvantologier som utspelar sig i Midkemia. Riktigt jävla bra böcker, däremot blev jag lite besviken på slutet på hela eposet

Medlem

Så där. Sålt och klart. Och jo, jag är medveten om att jag troligen kunde ha fått betydligt mer pengar för härligheten. Men syftet var att tömma bokhyllan, inte att tjäna pengar, så, tjo.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Det var en rejäl trave med böcker.
Köpes: Bokhylla!

1
Skriv svar