Recension – State of Decay 2

Medlem

Ingen vidare artikel.

Helt ok spel dock.


signatur

AYY LMAO

Medlem

Spelet är riktigt kul. Grafiken för Xbox one X är inget speciellt men rent o fint är det ju i texturväg. Handlingen är kul och gillar upplägget. Så kommer fortsätta spela. Jag har inte spelat ettan men kanske borde göra det. Blev bara besviken på just xbox one x optimeringen

Edit: inte en bugg än sålänge. Spelets grafik är bättre än det jag skrev. Speciellt på natten och så har man hdr på teven. Riktigt Nice. Däremot undrar jag om det körs i 60 fps spelet känns inte så hackigt så kan tänka mig mellan 45fps och uppåt men är nöjd

Avstängd

Ett av mina "all time high". Helt klart det bästa släppet denna generation, hands down! Och återigen dessa buggar? Söker dom med ljus och lykta, utan framgång. Över 50 timmar in i spelet, INTE EN BUGG. Hur bär ni er åt? (Xbox One S)

Medlem

Spelat några timmar idag och det känns rätt exakt som ettan känns I mitt minne. Vad är egentligen nytt? Jag trodde dom skulle expandera konceptet men känns som en upphottad re-do på ettan mest?

Lite väl enkelt också iaf än så länge.

Men det sagt så har jag alltid gillat grundspelet och konceptet... Besviken på att dom inte tog det längre dock, so far.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

2022. Detta är ett av mina absoluta favoritspel genom alla tider. Är bara wtt koncept som tilltalar mig stort. Fler borde uppskatta SOD2.

12
Skriv svar