Elder Scrolls Online: Summerset Isle stream med Kristallkrona

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Elder Scrolls Online: Summerset Isle stream med Kristallkrona

Nu är det dags för ett ännu nytt kapitel till The Elder Scrolls Online! Drottningen Ayrenn ledaren av Aldmeri Dominion (en av allianserna i Tamriel) har äntligen öppnat gränserna till Summerset Isle! Hemlandet av Altmers, eller High Elves som de också kallas. Stora byggnader och en värld där Psijic Order existerar, magikerna som kan bemästra magi som ingen annan kan.

Jag Kristallkrona tänkte ta med er till ön och utforska allt detta tillsammans med er.

När?: Måndag 21 maj
Tid?: Kl: 19.00
Var: GeeksLive på Twitch

Kapitlet Summerset Isle släpps den 21 maj till PC/MAC och den 5 juni till Xbox/PS4.

Jag hoppas vi ses!


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

Imorgon är det äntligen dags! Här är en gameplay trailer på Summerset Isle!


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

Är det något att spela nuförtiden? Har det men inte startat det på år och dagar

KoP
Medlem
Skrivet av baggso:

Är det något att spela nuförtiden? Har det men inte startat det på år och dagar

Det finns säkert någon som spelar. Men precis som du har jag inte startat det på år och dag. Testade ett par gånger men det var verkligen inget för mig. Föredrar nog dom traditionella TES spelen.

Medlem
Skrivet av baggso:

Är det något att spela nuförtiden? Har det men inte startat det på år och dagar

Jag tycker det är grymt bra. Om du tycker det är ju svårt att säga, mycket beroende på när du slutade spela. Å andra sidan kan du ju testa att hoppa in om du orkar dra ner hela rasket eftersom det inte kostar något i lightversionen


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av baggso:

Är det något att spela nuförtiden? Har det men inte startat det på år och dagar

Det är fortfarande ett av de populäraste MMORPG som finns ute och alltid gott om spelare men det handlar naturligtvis om hur mycket man gillar den här typen av spel. Det håller i alla fall hög kvalitet.

Medlem
Skrivet av Ahris:

Det är fortfarande ett av de populäraste MMORPG som finns ute och alltid gott om spelare men det handlar naturligtvis om hur mycket man gillar den här typen av spel. Det håller i alla fall hög kvalitet.

Låter ju lovande! får dra igång det igen och se hur det är

Medlem

Blir så grymt sugen på att spela igen. Köpte expansionen som kom senast, men har inte haft tid att sätta mig ned.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

jaa det är något som man verkligen kan spela idag, det är väldigt många som spelar detta spel.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

Spelet är enormt populärt, då utan att jämföra med monopolspelet WoW.

Jag har återvänt till ESO vid några tillfällen sedan release och har aldrig upplevt spelet som något annat än fullt aktivt och levande, och spelet har extremt mycket innehåll idag.

Jag spelar inte längre dock, kanske återvänder i vinter igen, men av alla MMOs jag testat är detta mitt bästa helt klart.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

1
Skriv svar