Ny trailer av Death Stranding kommer visas under E3

Robot
Ny trailer av Death Stranding kommer visas under E3

Bekräftar Kojima "väldigt diskret".

#death-stranding, #hideo-kojima


Medlem

Var ju väldigt oväntat.

Medlem

Kan vi få en trailer som säger något om själva spelet mån tro? Eller blir det ännu en förrenderad obegriplig filmsnutt med Norman Reedus och ett spädbarn, komponerat av lite melankoliska toner ?

Edit: Trailern är ej förrenderad utan gjord med spelmotorn enl. uppmärksamma FZ-medlemmar.

Medlem

@Guybrush82: Jag gissar på att det blir 7 minuter av förrenderat material som inte ens kommer finnas i spelet. Samt att Hideo Kojima kommer att inkludera (och tydligt visa) sitt namn cirka 54 gånger under trailern. Som vanligt.

eld
Medlem
Skrivet av Sillgam:

@Guybrush82: Jag gissar på att det blir 7 minuter av förrenderat material som inte ens kommer finnas i spelet. Samt att Hideo Kojima kommer att inkludera (och tydligt visa) sitt namn cirka 54 gånger under trailern. Som vanligt.

Som vanligt? Har kojima någonsin i sin karriär visat en förrenderad trailer?

Avstängd

Kul! Helt klart en tittning.

Medlem

Death Stranding trailern gjordes i spelmotorn och är inte förrenderad.

Medlem
Skrivet av eld:

Som vanligt? Har kojima någonsin i sin karriär visat en förrenderad trailer?

Skrivet av Star Lord:

Death Stranding trailern gjordes i spelmotorn och är inte förrenderad.

Ok ok, fel ordval av mig. Hans trailers brukar nog vara gjorda i spelmotorn för de aktuella spelet. Min poäng var att vi får ännu en trailer helt utan någon form av gameplay.

Medlem

Detta spel har varit på min radar under lång tid. Jag vet, är nästan helt säker på att det kommer bli en "stor" grej och i och med att det är så annorlunda och Hideo jobbar med det, så tror jag helhjärtat på detta projekt. Ser fram emot mer glimtar av spelet, handlingen och mekaniken.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Ja en gameplay-trailer hade ju varit nice.

Medlem

Gameplay Gameplay Gameplay!


signatur

Yes... jag har legat under en sten...
Ett av de bästa spelen år 2017

Medlem

Jag hade inte hört dessa låtar. Spännande hur Ludwig Forsell fortsätter leverera nydanande och emotionellt superladdade soundtracks.


signatur

Yes... jag har legat under en sten...
Ett av de bästa spelen år 2017

Medlem

Kojima hade minsann ingen enkel och lätt uppväxt.


signatur

Yes... jag har legat under en sten...
Ett av de bästa spelen år 2017

Medlem

@eld: Må vara att förrenderad är fel ordval, men poängen är mer att det är en trailer där inget spelmässigt visas. Helt ointressant alltså.

Medlem

@Sillgam: Verkligen inte intressant för fem öre att få se något nytt ( karaktär/miljö ) av ett spel som är rätt efterlängtat.

Helt. Ointressant.

Trailers är värdelöst.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Guybrush82:

Kan vi få en trailer som säger något om själva spelet mån tro?

För er som är intresserade så finns det en djup analys på den senaste Death Stranding trailern från 2017. 1h och 21 minuter lång, men väldigt värt att titta in då massa saker verkar stämma in på hur det verkligen ligger till, och det låter fantastiskt. Här har ni klippet:

Här finns även den fulla versionen utav låten i mega bra kvalité. Glöm inte höja.

1
Skriv svar