Kan Sky Noon lyckas där Lawbreakers floppade?

Robot
Kan Sky Noon lyckas där Lawbreakers floppade?

Luftakrobatiska strider med lasson, änterhakar och cowboy-hattar.

#lasso-maja, #lawbreakers, #sky-noon, #nyhetstips


Medlem

första jag tänkte på var Battlefield heroes typ =D

Medlem

Skjuter man luftpistoler?

Medlem

Kommer osökt att tänka på Atari Nerf Arena Blast som var riktigt snyggt med Voodoo stöd och en bra och fungerande multiplayer.
Hade 4 maskiner uppsatta på den tiden i arbetsrummet (2 ungar, min och en extra/frugans)

Så det var under en tid en konstant barn beläggning och spelet gick varmt.

På den tiden var tröskeln/konservatismen oändligt mycket större hos föräldrar och hade flera föräldrar som tittade in för att se vad "buzzet" rörde sig om men som kunde köpa att det var just Nerf Guns och poäng jakten som var grejen och inget blod.

Så jag tror det absolut även idag finns utrymme för luftpistoler och "snällare" tema och spelmiljö, även om hur vi generellt ser på spel radikalt förändrats mot då som föräldrar.

Hoppa lite i videon, riktigt bra banor/idéer och spelmekanik,

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Gnällkuk

It's Skyyy Noooon


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Gillar ju många shooters som har vapen/effekter med knockback så man kan ju alltid testa :).

Medlem

Detta ser ju inte bra ut alltså =/


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Betan börjar imorgon och slutar 25de.
Skriv upp dig till betan här: http://skynoongame.com/beta

Lite rå gameplay:

Skrivet av baggso:

Skjuter man luftpistoler?

Japp, man har inge hp, man dödar folk genom att pusha dom av banan

Medlem
Skrivet av cb99:

Kommer osökt att tänka på Atari Nerf Arena Blast som var riktigt snyggt med Voodoo stöd och en bra och fungerande multiplayer.
Hade 4 maskiner uppsatta på den tiden i arbetsrummet (2 ungar, min och en extra/frugans)

Så det var under en tid en konstant barn beläggning och spelet gick varmt.

På den tiden var tröskeln/konservatismen oändligt mycket större hos föräldrar och hade flera föräldrar som tittade in för att se vad "buzzet" rörde sig om men som kunde köpa att det var just Nerf Guns och poäng jakten som var grejen och inget blod.

Så jag tror det absolut även idag finns utrymme för luftpistoler och "snällare" tema och spelmiljö, även om hur vi generellt ser på spel radikalt förändrats mot då som föräldrar.

Hoppa lite i videon, riktigt bra banor/idéer och spelmekanik,
https://www.youtube.com/watch?v=tzWbCZRtbkw

-cb99

Vilka minnen
Det spelade jag mycket då jag var yngre. En av orsakerna var just bristen på blod.


signatur

1700X | NH-D15 | GTX 1070 Ti Strix | 16GB DDR4 | 500GB SSD | 2TB HDD

1
Skriv svar