En närmare titt på nyheterna i nya Rainbow Six Siege-uppdateringen

Robot
En närmare titt på nyheterna i nya Rainbow Six Siege-uppdateringen
Medlem

Spelade med dom nya OP's i TTS en liten stund och tycker inte att dom är speciellt OP som många verkar tycka.

Alibis hologram var ganska enkla att upptäcka men det var lite för att folk inte visste hur dom skulle använda dom. Dom var felriktade, placerade ut dom på konstiga ställen, placerade ut dom för tidigt så man kunde hitta dom med sina drones. Kanske blir svårare att utmana Alibi när folk lär sig att använda dom.

Maestro hann jag aldrig testa under multiplayer bara under terrorist hunt och custom server när jag var själv. Med träning kommer han bli ett irritationsmoment men kommer inte bli OP. Folk klagar på att han kan kontra i princip allt nästan men då gäller det att spelaren som är maestro är inne i sin kamera under rätt tillfälle och att kameran är rätt placerad.

Vi får se.

Medlem

Ni nämner att uppdateringen kommer innehålla följande: "Weapon Sight Misalignment Adjustments", men jag hittar ej något om det när jag läser patch notes på Ubisofts sida. Finns det källa på det? Är nyfiken pga att den fixen är sjukt viktig, men verkar ej finnas datum på när den släpps?

1
Skriv svar