Släpptrailer för Detroit: Become Human

Robot
Släpptrailer för Detroit: Become Human
Medlem

Wait, what! Är den här konsol exklusiv??
Fuck! Jag trodde den skulle komma till PC

Avstängd

@ForrestFox:

Ingen spelar på PC. Köp en konsol! Bästa spelen kommer där. I alla fall till Playstation. Måste vara otroligt mycket PC nördar på FZ som alltid TJATAR om ifall det ska kommma till PC.


signatur

PS5 och inget annat.

Releasehästryttare

@breahl: Hur många tror du besöker fz på konsol ? gissningsvis typ 0.1% så inte så konstigt att de flesta här vill att spel även skall komma till PC plattformen ...

Medlem

Oh... jag hoppas verkligen den blir väl mottagen och att den säljer bra. Behöver mer story baserade spel som detta och inte en massa co-op/multiplayer shit...

Medlem
Skrivet av breahl:

@ForrestFox:

Ingen spelar på PC. Köp en konsol! Bästa spelen kommer där. I alla fall till Playstation. Måste vara otroligt mycket PC nördar på FZ som alltid TJATAR om ifall det ska kommma till PC.

vadå ingen, det är bevisat 100 miljoner+ pc-spelare, om man enbart räknar League of Legends


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

vadå ingen, det är bevisat 100 miljoner+ pc-spelare, om man enbart räknar League of Legends

och fz är väl ändå en site för PC-spel från början, eller har jag fel?


signatur

//monster

Medlem

Bra manus, men tveksmat skådespel i den "The Interview" tycker jag. Känns inte riktigt som han känner det han säger... men det kanske ska visa sig att han är en android utan känslor!

Hoppas det är hyffsad nivå på röstskådisarna i resten.

1
Skriv svar