Kingdom Come får modstöd i år

Robot
Kingdom Come får modstöd i år

Planer för DLC och annat innehåll avtäckt i roadmap.

#dlc, #kingdom-come-deliverance, #releaselistan, #roadmap


Medlem

Hejja hejja! GameOfTheYear!

Medlem

Antar att man kommer få återuppbygga den där lilla byn utanför Skalitz alltså? (för visst är det den kyrkan på bilden?), funderade medans jag spelade spelet om inte folk borde återvända och bygga upp det som bränts ner nån gång (hade ju gått ett bra tag i ingametid mot slutet), trevligt om man får hjälpa till med just detta.

Sjukt trevligt med modstöd också, lär väl bli att man kör om det nån gång längre fram när lite kul moddar (och ännu fler patchar) har dykt upp och lite DLC's finns att tillgå.

Medlem

Antar att sista DLCn blir en kvinnlig karaktär. Med egen story osv osv.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

@Jaxalot: Titeln pekar lite åt det hållet. Blir intressant och se isåfall hur det utspelar sig. Antagligen är man väl adel eller iallafall hög klass, kan inte tänka mig det finns mycket chans för en kvinna annars, med tanke på hur fäst vid verkligheten spelet försöker vara.

Ambassadör
Xbox

Ser väldans intressant ut! Snart dags att plocka upp det då, när det släpps någon GOTY-edition eller liknande.


signatur

Jump in.

Medlem

mod support till ps4an också eller?


signatur

Suup homie

Medlem

Så tolkar inte jag bilden, modstödet är förbi "new year"-punkten och utan gul pil, tolkar det som att modstöd inte alls kommer i år utan istället något ospecificerat datum 2019

Medlem

@BlueDevil: hade nog varit roligt.

Ser mig själv som en svart änka direkt lol.


signatur

Ordo Ab Chao

1
Skriv svar