Bekräftat – Battlefield V är ett WW2-spel!
Dice och EA skippar Premium Pass. Se första gameplay-trailern!
#battlefield-v, #bf5, #bfv, #dice, #ea
Ja, detta blev lite segt. Var på en tvåtimmarsdragning tidigare idag i samma lokaler (läs om det klockan 23).
Verkligen en snarkfest till presentation, onödiga klipp till någon slumpmässig person som berättar några funktioner i spelet innan det klipps tillbaks till "studion".
Massa skitsnack om hur engagerade de är i spelarna och ryggdunkande att de tagit bort premium pass...
Och inget av spelet har visats hittills...
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Inga Expansioner
Inga Premium saker
Inte Pay 2 Win
Så hur kommer EA få in pengar från en person som redan har köpt spelet?
Det kommer garanterat bli Lootboxes/microtransactioner på något sätt.
"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"
EA vill göra sig bättre bland alla spelare. Därav den gratis uppdateringen till FIFA med.
PS5 och inget annat.
SJWfield?
Bara för att det va en tjej med eller vad?
Battleflop V
Varför hitta på något nytt och fräscht när man kan ta vad konkurrenterna har gjort och piffa upp det lite grann med sin egna identitet.
Ska man gå tillbaka, så var Battlefield 1942 bra mycket bättre än första Call of Duty spelet.
Och varför kalla det en flopp, när den inte ens har släppts? Vi har sett 2.5 min av en cinematic som troligtvis är singelplayer. Knappast ett helhetsintryck av spelet. Jävlar vad troll det ska finnas...
Life's a giant party, and I'm not invited...
Ingen BR läge?
Den beksirvning de gav av game modet efter Grand operations lät väldigt mycket som en BR variant. Att airdroppas med bara en kula eller så till ett vapen och sedan får man hitta det man behöver i konkurrens med andra. Kommer ej ihåg vad det kallade det dock.
Fyfan vilken jävla p12-dynga. Reskin av sketna och tomma BF1. "Vi går tillbaka till rötterna" my ass. Många kvinnliga fotomodeller som sprang runt med robotarmar under andra världskriget? Nae Ush vilken stinkande påse hundskit.
Var nog en del som är upprörda nu som var P12or när BF1 släpptes, just saying
Ska man gå tillbaka, så var Battlefield 1942 bra mycket bättre än första Call of Duty spelet.
Och varför kalla det en flopp, när den inte ens har släppts? Vi har sett 2.5 min av en cinematic som troligtvis är singelplayer. Knappast ett helhetsintryck av spelet. Jävlar vad troll det ska finnas...
Bara för att jag har en annan åsikt än dig så betyder det inte att det är troll.
Mr. Troll.
"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"
@Cybersoul: detta battlefield kmr säkert vara den bästa fps spelet jag har spelat!