Trailer för World War Z-spelet

Robot
Trailer för World War Z-spelet

Massor av zombies typ överallt!

#world-war-z


Medlem

Ser jävligt b ut.

Medlem

Jag väntar på Days Gone istället...

Moderator | Testpilot

Personligen så föredrar jag zombiespel som är lite lugnare och inte lika stort fokus på pang pang. Det låter kanske konstigt, men av trailern att dömma verkar det som att du 99% av tiden kommer skjuta ihjäl zombies då jag själv föredrar att kunna smyga runt och överleva i världen.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ser ut som Days Gone.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Avstängd

Börjar bli för mycket zombie spel. Kan dom inte hitta på något nytt?


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Börjar bli för mycket zombie spel. Kan dom inte hitta på något nytt?

Tycker det är helt för många fotbollsspel och bilspel faktiskt...påtiden de kommer på något nytt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Så sorgligt att förstöra en så bra bok med något sånt här

Medlem
Skrivet av B-itta:

Jag väntar på Days Gone istället...

Gameplay som inte är skriptat från "days gone" ser inget vidare bra ut det heller.
Springa lite i cirklar o vända sig om o skjuta när tillfälle ges typ

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Personligen så föredrar jag zombiespel som är lite lugnare och inte lika stort fokus på pang pang. Det låter kanske konstigt, men av trailern att dömma verkar det som att du 99% av tiden kommer skjuta ihjäl zombies då jag själv föredrar att kunna smyga runt och överleva i världen.

Håller med. Föredrar också att spela så mycket stealth det bara går i de flesta spel.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

@B-itta: Varför inte båda?

Tyckte det såg kul ut


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Jontos:

Så sorgligt att förstöra en så bra bok med något sånt här

Ja boken var riktigt bra - för jävla synd att inte filmen följde boken istället för att flippa ut. Max Brooks brilljerade


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Mirage:

@B-itta: Varför inte båda?

Tyckte det såg kul ut

Ser fram emot storydelen av Days Gone med bra karaktärer och snygga cutscenes.
Något som WWZ inte lär ha

Medlem
Skrivet av Ankh:

Ja boken var riktigt bra - för jävla synd att inte filmen följde boken istället för att flippa ut. Max Brooks brilljerade

Drömmen är ju en serie i dokumentär-format <3

Medlem

@Jontos: tror nog att boken kommer förbli lika bra även efter spelet har släppts, så det är ingen fara.

Medlem
Skrivet av breahl:

Börjar bli för mycket zombie spel. Kan dom inte hitta på något nytt?

Finns ju en hel del andra typer av spel.

1
Skriv svar