Inför E3 – Battlefield V och Anthem är EA:s fanbärare
Uppsnack inför E3 och EA Play, som blir den första tunga presskonferensen.
#anthem, #battlefield-v, #e3, #e3-2018, #electronic-arts
@Artifactor: Håller helt med, Reveal Trailern för BF5 var en flopp och tror dom känner det innerst inne också. Ser fram emot riktig multiplayer-gameplay!
Själv så tror jag ej på något av spelen, Battlefield är heldött för mig, gillar inte progression systemen över huvudet taget som de gått in på, och senaste BF1 såg ut som ett skämt i trailern, och nej jag syftar inte på att det är en kvinnlig karaktär, det skiter jag fullständigt i. Utan jag tycker det såg störtlöjligt ut över huvud taget, kändes mer som Call of Duty.
Anthem ser sjukligt snyggt ut, men med tanke på problemen studion haft och att de ägs av EA så har jag inga förhoppningar där, dock kanske bra att gå ut med låga förhoppningar och bli överraskad?
Inte direkt taggad över att se vad EA ska lägga fram mer än "LOOTBOXES" i alla spel, även om det nu bara är kosmetiska items, dom brände sig med SW: BF2 och fumlar med allt verkar det som. BFV trailern var bara "meh" inget som känndes häftigt med den egentligen, kanske om man är 13(?) skulle vara kul att se Star Wars spelet som Visceral jobbade på innan dom blev nedstängda :/
Praiser of KEK and Pepe is his prophet
Worldwide Ganster Computer God