Wii Sports Resort slår försäljningsrekord

Robot
Medlem
Wii Sports Resort slår försäljningsrekord

Någon som är förvånad?


signatur
Inaktiv

Ja man behöver ju nåt spel också till sin konsoll hehe, skit utbud tbh.

Medlem

Precis som väntat faktiskt. Fattar inte att folk pungar upp! 649 för spelet och 299 för tillbehöret separat hos spelbutiken.

Medlem
Skrivet av reVVe:

Precis som väntat faktiskt. Fattar inte att folk pungar upp! 649 för spelet och 299 för tillbehöret separat hos spelbutiken.

Motion plus ingår i spelet.

Medlem
Skrivet av Dödsapan:
Skrivet av reVVe:

Precis som väntat faktiskt. Fattar inte att folk pungar upp! 649 för spelet och 299 för tillbehöret separat hos spelbutiken.

Motion plus ingår i spelet.

Det lär väl bara ingå en? så då måste man ju i ala fall köpa en till separat.... oftast har man ju minst två wiimotes...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

"Wii Sports Resort slår försäljningsrekord" Är det bara jag eller är rubriken lite konstig?

Medlem
Skrivet av hasonap:

"Wii Sports Resort slår försäljningsrekord" Är det bara jag eller är rubriken lite konstig?

Rätt bra att slå rekord men bara vara tredje bästa

Motion Plus är för övrigt grymt till Grand Slam Tennis, ser verkligen fram emot att testa det på Wii Sports Resort!

Medlem
Skrivet av Dödsapan:
Skrivet av reVVe:

Precis som väntat faktiskt. Fattar inte att folk pungar upp! 649 för spelet och 299 för tillbehöret separat hos spelbutiken.

Motion plus ingår i spelet.

Jag vet men jag trodde du skulle fatta att jag menade så utan att behöva nämna det.

Men som nån annan sa, man behöver ju minst 2 st.

Inaktiv

Tiger Woods 10 inger det också i. Två, för mig, självklara köp, som kommer ge mig 2 st Motion plus.

Medlem

Att Resort sålt så bra beror nog mycket på att man får med Motion Plus samt att spelen verkar vara lite småkul men i mitt tycke är de inte spel, de är tech demos som demonstrerar Motion Plus. Hade jag ägt ett Wii hade jag tveklöst skaffat mig Motion Plus men jag hade nog köpt det separat i så fall...

1
Skriv svar