Släppdatum spikat för Days Gone

Robot
Släppdatum spikat för Days Gone
Medlem

Fuck yes! Börjar peppa redan nu, för säkerhets skull.


signatur

I drank what?

Medlem

Ett av få spel jag verkligen ser fram emot. Perfekt tid på året också då man inte har någon större lust att gå ut i februari/vinter.

Medlem

Härligt med ett datum, lite ledsen det inte kommer i år men allafall inga mer förseningar åtminstone.

Medlem

För långt fram för att vara ens lite pålitligt

Medlem

Jag peppar Days Gone mer än Peps Persson pepprar sill och potatis


signatur

Vi offrar allt
Slaktar tusenfalt
Våra liv slits i stycken
Bevittna de sista dödsrycken

Medlem

Av all gameplay jag sett tycker jag det der extremt generisk ut. Ja förutom massiv av zombies på skärmen vad är nytt? Svar: Ingenting.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Skönt med ett datum på denna efterlängtade titel men som jag sagt tidigare var det synd att det inte kunde släppas nu i år. Hoppas E3 mässan ger oss lite stabila spel (SP) releaser i höst o inte fortsätter den dryga massflykten från R*.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

@Earthscum: Det måste inte ha något nytt för att vara kul.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Av all gameplay jag sett tycker jag det der extremt generisk ut. Ja förutom massiv av zombies på skärmen vad är nytt? Svar: Ingenting.

I vilka spel blir man jagade av hundratals zombies?
Visst att zombie-spel är en aning uttjatade, men jag tycker att det känns ganska "nytt".

Medlem

WOW vilket spel o vilken sjuk trailer, 2019 helt klart bästa spel utan konkurans

1
Skriv svar