Overkill's The Walking Dead – Heather är den fjärde och sista karaktären
En polare som jobbar på spelet hälsar att ni har mycket fint att vänta er framöver. Med en liten slutkläm på att han förmodligen är ganska jävla partisk
Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 300 x 2.
VR: Meta Quest Pro
@marsson90: Haha, kul att ändå höra. Har höga förväntningar på detta spel 😀
@marsson90: Säg att han får komma och promota spelet här då
Jag är impad av hur bra animerade kläderna är.
En polare som jobbar på spelet hälsar att ni har mycket fint att vänta er framöver. Med en liten slutkläm på att han förmodligen är ganska jävla partisk
Be honom hälsa cheferna att dom inte ska pumpa ut lika mycket betal dlc som till Payday 2 så blir det garanterat ett köp
Game long and prosper
Be honom hälsa cheferna att dom inte ska pumpa ut lika mycket betal dlc som till Payday 2 så blir det garanterat ett köp
Det har jag sagt vid upprepade tillfällen... Satan så mycket DLC det spelet har fått.
Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 300 x 2.
VR: Meta Quest Pro
@marsson90: precis, man vill ju inte att extrainnehållet ska kosta mer än 3 gånger grundspelet :/
Nya karaktärer, vapen och banor borde vara gratis medan kosmetiskt trams kan väl få ha en prislapp om dom måste envisas med det
Game long and prosper
Det har jag sagt vid upprepade tillfällen... Satan så mycket DLC det spelet har fått.
Å andra sidan är spelet nu fem år gammalt och ligger fortfarande med i topp-20 över de mest spelade spelen på Steam. Spelet har en ganska simpel game loop, vilket gör att spelarna gärna tröttnar om inget tillkommer. Så länge man pumpar ut nytt innehåll fortsätter folk att spela. Och nytt innehåll finansieras inte av gratisarbete. Jag tycker DLC är en bra lösning på det. Jag jämför närmast med Left 4 Dead som jag tröttnade på mycket snabbare eftersom det inte finns lika mycket material där helt enkelt. Att köpa DLC för några tior på en rea är för de flesta inget problem.
Och som aktieägare kan man ju inte annat än applådera för att bolaget lyckas leverera en produkt som de håller vid liv så länge. Aktien har gått upp 100% bara i år och då har inte ens spelet släppts än Ser fram emot hösten!