Biowares stora comeback? Anthem spänner E3-musklerna
Förra året en stor E3-överraskning. I år är det dags för Anthem att leva upp till det.
#anthem, #bioware, #e3, #e3-2018, #electronic-arts
Besviken.
Jag är väl en av dom få som gillar matiga loot-shoters.
I första trailern tyckte jag det såg ut som något i stil med Destiny men nu känns det mer som ett SP men inslag av coop.
Jag hade väntat mig en stor öppen värld med oändligt innehåll och stora boss fighter. Något i stil med dungeons/raids. Det saknas ett riktigt mmo/rpg what evver.
Tyvärr imo verkar det bli ett SP med egen instans där man kan invita polare. Tycker inte det passar till ett sånt här spel.
Besviken.
Jag är väl en av dom få som gillar matiga loot-shoters.
I första trailern tyckte jag det såg ut som något i stil med Destiny men nu känns det mer som ett SP men inslag av coop.
Jag hade väntat mig en stor öppen värld med oändligt innehåll och stora boss fighter. Något i stil med dungeons/raids. Det saknas ett riktigt mmo/rpg what evver.
Tyvärr imo verkar det bli ett SP med egen instans där man kan invita polare. Tycker inte det passar till ett sånt här spel.
Haha för mig var det tvärtom, jag trodde spelet va exakt vad du ville ha men nu när jag ser vad du skrev att spelet faktiskt var så blev jag mer intresserad tyvärr så är det EA så jag har inte jätte höga förväntningar.
En kvinna på nyhetsbilden!, REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Jokes aside, tror spelet kommer bli skit, speciellt efter de senaste bioware spelen.
Dom snackade om att det har varit en 10 års lång resa för Bioware för att utveckla detta spel..... Men majoriteten av de personer som var med i början är troligen inte kvar och arbetar för studion.
Ett par nämnvärda stora personer är ju Drew Karpyshyn och Mike Laidlaw.
"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"
Gameplay or death!
This. Inget fel på presentationen alls. Flyga runt i stora jävla dieselmechadräkter är helt min sorts spel Det ser bra ut men om det inte känns bra att spela eller har mikrotransaktioner ala Battlefield är det kört. Däri ligger dealbreakern.
Alltså, jag vet inte. Estetiskt så ser omgivningarna riktigt bra ut. Javelinrustningarna kanske ser lite tråkiga ut och röstskådespeleriet är riktigt träigt men på det stora hela BORDE jag vara intresserad av spelet.
vette fan om det faktum att det påminner mig en aning om Destiny en aning som gör mig avvisande (om så är fallet, grattis Bungie. Ni har dödat en hel genre för mig) eller om det är det faktum att EA är inblandat. Det är ju svårt att bli hype över ett spel som EA kan döda på 5 minuter med lootbox idioti.
Edit: såg på ign att det inte kommer vara några lootlådor eller p2w alls i spelet. Låter för bra för att vara sant.
Det ser ut som en blandning mellan TitanFall, Destiny 1, Warframe, Horizon och Goat Simulator