Redaktionens VLOG-tråd

Skägg.
10 Chambers
Redaktionens VLOG-tråd

Istället för att göra en nyhet för varje liten VLOG tänkte vi slänga upp saker löpande här.


signatur
Skägg.
10 Chambers

signatur
Relik 📜

signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

Ställer du alltid datorn på kanten av pallen så där? Jag hoppas du hinner ladda upp CDPR-intervjun innan den ramlar i golvet.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bennii:

Ställer du alltid datorn på kanten av pallen så där? Jag hoppas du hinner ladda upp CDPR-intervjun innan den ramlar i golvet.

Haha, det är luuugnt!


signatur
Skägg.
10 Chambers

signatur
Medlem

vira blåtira i lyxförpackning?

Medlem

By Jones.
Smakar tuggummi.

Det kan vara den här läsken med en annan etikett:

Skägg.
10 Chambers

signatur
Skägg.
10 Chambers

signatur
Skägg.
10 Chambers

signatur
Medlem

Sjukt att man springer på Er i lilla ”LA” 😀 Trevligt, Såg ut som att ni inte kopplade att nån pratade svenska med Er först 😃

Vi valde att kasta in handduken efter ett par timmar och fortsätter med mässan i morgon..


signatur

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / Xbox Series X

Ambassadör
Xbox

Uppskattar det här så oerhört mycket mer än jag trodde på förhand.

Grym E3 för FZ i år!


signatur

Jump in.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av SgtBlack:

Sjukt att man springer på Er i lilla ”LA” 😀 Trevligt, Såg ut som att ni inte kopplade att nån pratade svenska med Er först 😃

Vi valde att kasta in handduken efter ett par timmar och fortsätter med mässan i morgon..

Haha, verkligen, kul att ni hälsade! Man blir lite bortkopplad i jobbfokuset och eftersom jag är kass på att komma ihåg folk blev jag osäker på om ni var några jag kände

Hur är det att vara på mässan som besökare?


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Mortaigne:

Uppskattar det här så oerhört mycket mer än jag trodde på förhand.

Grym E3 för FZ i år!

Kul!


signatur
Skägg.
10 Chambers

signatur
Skägg.
10 Chambers

signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius:
Haha, vi ångrade att vi inte tog ett gruppfoto med er det hade varit grymt kul att ha.😃

Vår ”massive attack” misslyckades igår så vi skall göra ett nytt försök idag 🙂

Mässan som beökare är riktigt trevlig och jag personligen kan bara reflektera över de svenska spelmässor som jag varit på och de bleknar verkligen jämfört med E3, nu hann vi aldrig testa något vi försökte svepa igenom det mesta och reka lite vart de ställen vi var inresserade av ligger någonstans, så planen är idag att försöka testa lite.

Hur upplever ni själva årets E3, ni som varit med sedan tidigare..


signatur

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / Xbox Series X

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av SgtBlack:

@Carl Johansson-Sundelius:
Haha, vi ångrade att vi inte tog ett gruppfoto med er det hade varit grymt kul att ha.😃

Vår ”massive attack” misslyckades igår så vi skall göra ett nytt försök idag 🙂

Mässan som beökare är riktigt trevlig och jag personligen kan bara reflektera över de svenska spelmässor som jag varit på och de bleknar verkligen jämfört med E3, nu hann vi aldrig testa något vi försökte svepa igenom det mesta och reka lite vart de ställen vi var inresserade av ligger någonstans, så planen är idag att försöka testa lite.

Hur upplever ni själva årets E3, ni som varit med sedan tidigare..

Haha, får se om vi springer på varandra igen.

Jo, känns som ett bra år. Bara mitt tredje, @emilakered debuterar dock.


signatur
Skägg.
10 Chambers

Glöm inte att vi slänger upp kortare grejer på Instagram.

https://instagram.com/p/Bj-eHdQlUS_/


signatur
Ambassadör
Xbox

@Carl Johansson-Sundelius: Är det sådan där social media som ungdomen sysslar med?


signatur

Jump in.

Medlem

Buskul att följa era öden och äventyr, bra idé med egen vlog tråd.
Det låg mycket på instagram såg jag nu då du påtalade det.

Som en med ett extremt minimalistiskt förhållande till socialamedier så går det inte att sätta option på din twitter så att man kan se utan tvingas göra ett konto?

Ser fram emot ytterligare mediaproduktioner från er båda!

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Releasehästryttare

Hinner ni så snälla spela svenska GTFO och säg vad ni tycker om det spelet, såg en ny gameplay film idag och det ser grymt kul ut.

Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: vi står och köar för The Division 2 just nu och det känns som att det kommer att ta hela dagen 🤪


signatur

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / Xbox Series X

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av cb99:

http://www.fansoflive.com/forums/style_emoticons/default/thum...

Buskul att följa era öden och äventyr, bra idé med egen vlog tråd.
Det låg mycket på instagram såg jag nu då du påtalade det.

Som en med ett extremt minimalistiskt förhållande till socialamedier så går det inte att sätta option på din twitter så att man kan se utan tvingas göra ett konto?

Ser fram emot ytterligare mediaproduktioner från er båda!

-cb99

Ska se om vi kan lösa det på ett enkelt sätt!

Skrivet av Devan:

Hinner ni så snälla spela svenska GTFO och säg vad ni tycker om det spelet, såg en ny gameplay film idag och det ser grymt kul ut.

Blir svårt på mässan, dock hann jag spontanlira lite Overkills The Walking Dead idag.

Skrivet av SgtBlack:

@Carl Johansson-Sundelius: vi står och köar för The Division 2 just nu och det känns som att det kommer att ta hela dagen 🤪

Haha, finns risk för det.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Mortaigne:

@Carl Johansson-Sundelius: Är det sådan där social media som ungdomen sysslar med?

Jag vet att många föredrar osocial media.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ska se om vi kan lösa det på ett enkelt sätt!

Såg att detta fungerar, kanske modda länken i din signatur?
https://mobile.twitter.com/spiken
Dvs, /#! bort.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Skägg.
10 Chambers

signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av cb99:

Såg att detta fungerar, kanske modda länken i din signatur?
https://mobile.twitter.com/spiken
Dvs, /#! bort.

-cb99

Insåg sen att du kan se allt direkt på sajten, utan konto. https://www.instagram.com/fz.se/?hl=sv


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Insåg sen att du kan se allt direkt på sajten, utan konto. https://www.instagram.com/fz.se/?hl=sv

Hej, tack för svaret!
Instagram hade jag "fått till", men som sagt det var din twitter länk som tar en till inloggningen om man inte strippar lite i den enligt ovan, då man kan läsa utan att vara inloggad, men också som sagt löst.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Skriv svar