PC Gaming Show - här har du alla trailers

Robot
PC Gaming Show - här har du alla trailers

Från Star Citizen och Hitman 2 till obskyra indietitlar.

#e3, #e3-2018, #pc-gaming-show


Medlem

Star Citizen lär jag inte ha tid med, men både Anno 1800 och Two Point Hospital ser jag fram emot


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Releasehästryttare

Lite förvånad över att inget av de spel man redan följde på steam inte visades upp fick ny trailer eller release datum.

Satisfactory och noita fick ju dock steam store sidor så man äntligen kan följa dem där också och inte bara på twitter.

Kul att sega lägger några av yakusa spelen på steam för att testa om vi pc spelare i väst vill ha dem.

Medlem

Two Point Hospital ser sjukt (Pardon the pun) roligt ut.

Medlem

PC ligger mig allra närmast hjärtat men PC gaming show är väldigt mediokert jämfört med konsol motsvarigheterna. Det som visas är ju till 90% mediokra indie-spel. Orkade inte ens sitta uppe å kolla på gameplay från overkills The walking dead.

Med det sagt så hoppas jag dom kommer fortsätta även om det är mediokra spel som visas så försöker dom iallafall.

Medlem
Skrivet av Divion:

PC ligger mig allra närmast hjärtat men PC gaming show är väldigt mediokert jämfört med konsol motsvarigheterna. Det som visas är ju till 90% mediokra indie-spel.

Det blir ju tyvärr så när de stora utgivarna/utvecklarna fokuserar på deras egen E3-del och vill antagligen inte att deras titlar skall visas på PCGS. Är väl ingen poäng att visa dem en gång till heller för den delen. Men sedan måste man tänka på att resten av E3 inte bara är konsol, utan kan även vara multiplattform. Lägger man allt krut där så är man väl inte sugen på att göra samma igen, plus att PCGS är ju PC Gamer som arrangerar själva (antar jag).


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

PC-showen var bäst i år, utan tvekan. Många intressanta (nya) spel med fokus på gameplay och två riktigt bra presentatörer.

Medlem

Somnade under PC Gaming Show... enligt mig var det en sömnpiller.

Medlem
Skrivet av kebbe:

PC-showen var bäst i år, utan tvekan. Många intressanta (nya) spel med fokus på gameplay och två riktigt bra presentatörer.

Klart bättre än tidigare år, men behöver ett större dragplåster. Alla större PC-exklusiva nyheter visas oftast upp på respektive utgivares sajt eller konvent.

Sonys presentation var supertrist, men de visade i alla fall upp ett par stora spelnyheter för första gången.

Medlem

Ni länkade "Satisfactory" två gånger.

NWM Första gången jag tryckte på "Starcontrol" eller vad det heter, så kom Satisfactory upp, men när jag laddade om sidan verkade det fungera.. underligt sa Bill.


signatur

K9
:.:

Medlem

Det var en otroligt tråkig show att se, men jag blev lite pepp på Yakuza. Alltid trevligt med lite japanska AAA-spel till PC!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Satisfactory och ManEater verkar ju riktigt coola!

Medlem

(kollade restream) Vilket skämt.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

1
Skriv svar