Fist of the North Star: Lost Paradise

Medlem
Fist of the North Star: Lost Paradise

Fist of the North Star: Lost Paradise kommer till ps4 den 2 Oktober.

Någon mer som är hypad?

Medlem

@njörden: Jag plockade upp det här på gamestop för några dagar sedan. Hade helt missat det här spelet och visste inte ens om det haha. Och helt såld. Fy fan vilket bra spel det är.
Det är som en mix av mad max och borderlands spelat i yakuza 0 motorn.
Jag kan inte mkt om fist of the north star universumet heller så är glatt överraskad de kör sin eget race med det här spelet och gjort en story det är lätt att följa även om man inte kan ngt om universumet i sig.

Lätt det här årets bästa surprise för mig även om spelet kom förra året.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Skribent

Kul. Jag har detta på min backloglista. Men har knappt hört någon prata om det. Spelade demot och älskade inramningen. (Ok, jag är bias, då jag växte upp med filmerna på VHS.) Men det är precis sådär lagom överdrivet som mangan var.

Skrivet av SunShine:

@njörden: Jag plockade upp det här på gamestop för några dagar sedan. Hade helt missat det här spelet och visste inte ens om det haha. Och helt såld. Fy fan vilket bra spel det är.
Det är som en mix av mad max och borderlands spelat i yakuza 0 motorn.
Jag kan inte mkt om fist of the north star universumet heller så är glatt överraskad de kör sin eget race med det här spelet och gjort en story det är lätt att följa även om man inte kan ngt om universumet i sig.

Lätt det här årets bästa surprise för mig även om spelet kom förra året.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

1
Skriv svar