Utvecklarna förklarar MAG

Robot
Medlem
Utvecklarna förklarar MAG

Det här spelet ser mer och mer lovande ut för varje film man ser från det!

Lät att man ska spela faktionen S.V.E.R bara för att de har ryssvapen

Medlem

Tänker på lagg när jag ser och hör detta.

Hoppas det flyter på fint dock, verkar nice att spela 256st samtidigt!

Medlem

De nämnde iof att de arbetat hårt för att få 30-40 FPS, så lagg bör inte vara ett problem.

Medlem
Skrivet av BeeJac:

De nämnde iof att de arbetat hårt för att få 30-40 FPS, så lagg bör inte vara ett problem.

Du vet tydligen inte vad lagg innebär. Lagg och antal FPS är inte samma sak. När man "laggar" så gör man det för att ens ping är för hög/ens internethastighet är för låg, dvs. allt du gör blir försenat.

Om man däremot har för låg FPS så hackar spelet (det brukar märkas både i bildantalet och ljudet).

Hacka != Lagga

Medlem

Samt "de arbetar hårt för att få 30-40 fps" säger ju ingenting om att slutresultatet kommer blir så...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Lätt att man ska vara RAVEN !!!!

Medlem

Ser riktigt bra ut, om spelet blir bra så lär sony ha en grym konsollsäljare i sina händer. Men jag hoppas verkligen slutresultatet blir bra, hoppas.....

Ps. Hoppas dem lägger mycket tid på vapen ljuden, som i t.ex Bad Company där ljuden var grymt bra. I krigsspel så är ljuden för mig nästan det viktigaste av allt för känslan. Så dåliga vapen ljud är nästan en dealbreaker för mig... Kolla bara ljuden i QuakeWars, sämsta vapenljuden i nåt spel någonsin... usch.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Som andra skrivit, ser lovande ut. Hoppas Zipper Interactive lyckas få till ett kul gameplay. Ju mer man ser av spelet så ökas intresset en aning.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Ser sjukligt kast ut. Men går kanske inte göra nått mycke bättre till fjantiga konsoller när man bara har en handkontroll.

Men då jämför jag alla shooters med Red orchesta och speciellt Darkest hours moden, bästa FPS spelet som gjorts senaste 3+ åren.

Medlem

Jaha, och poängen med det här spelet är?

Medlem

Underhållning?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av depthless:

Jaha, och poängen med det här spelet är?

Poängen med detta spelet är väl som med alla andra spel, ett roligt tidsfördriv.

Inaktiv

ser intressant ut.

1
Skriv svar