Det går inte att köpa enstaka DLC till CoD: Black Ops 4

Robot
Det går inte att köpa enstaka DLC till CoD: Black Ops 4
Medlem

Ser inget problem då season pass brukar ge mer för pengarna. Dessutom brukar enstaka DLC dela upp spelarna. Denna förändring innebär att man antingen inte har någon DLC eller alla.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

@Kleptoman:

Du ser inget problem nä! Alla ska köpa premium! Nu kör vi *glasses*

Medlem

Var lite taggad på BO4, då jag brukar gilla treyarch's grejer och BO3 var dubbelhopp/springa-på-väggen-trams, men jag tror jag passar om detta stämmer. Tidigare har jag tittat på youtube hur maps ser ut och bestämt köp utifrån det.

Medlem

@Kleptoman: kommer ju dela upp folk ändå. Iof bara i två grupper men ändå
Splittring

Medlem

Jag köper alltid season pass till alla spel som jag köper. Så det gör inte mig något.

Trist bara att spel med season pass inte är hela spelen som man köper från början.
Och dåligt vid de tillfällen när det splittrar spelarna som inte har alla kartor.
Skulle varit bra som det var förr, när man fick hela spelet när man köpte det.


signatur

autograph

Medlem

Vilka är det som köper alla CoD spel som de matar ut? Kidsen säger ni, men även kidsen måste väl tröttna?

Medlem

Haha. Ja, litar man på utvecklaren antar jag. Tråkig utveckling dock, tycker jag nog.

Medlem

Inget alls funkar för mig. Inget Black Ops 4, inget dlc season pass. Funkar bara fint...

Medlem

@Lolflakes: kommer nya kids helatiden som föds blir några år och sedan köper cod. Då dem ändå alltid kommer med samma spel varje år.

Medlem

Snacka om att köpa grisen i säcken.

Medlem

Vilket skämt. Köp inte skiten så kanske det inte blir likadant i nästa spel.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Pholiage:

Inget alls funkar för mig. Inget Black Ops 4, inget dlc season pass. Funkar bara fint...

Haha, helt klart bäst lösning!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Vilka är det som köper alla CoD spel som de matar ut? Kidsen säger ni, men även kidsen måste väl tröttna?

JAG köper alla COD-spel + dlc season pass, men jag är inget jävla kids!


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Ser inget problem då season pass brukar ge mer för pengarna. Dessutom brukar enstaka DLC dela upp spelarna. Denna förändring innebär att man antingen inte har någon DLC eller alla.

Så man delar inte upp spelarna alls med denna metod? Näe då. För de som saknar DLC:et kommer ändå inte kunna spela med de som har sagda DLC och därför "delar man upp" spelarna.

Skrivet av autograph:

JAG köper alla COD-spel + dlc season pass, men jag är inget jävla kids!

"Jag är inget jävla kids" sa han som skrev den kommentaren och därigenom känner sig träffad.

Medlem
Skrivet av Zerox_no1:

Vilket skämt. Köp inte skiten så kanske det inte blir likadant i nästa spel.

Bara kolla i denna tråd så förstår man varför det aldrig kommer fungera. Finns ju folk som köper det oberoende av vilken dumheter utgivarna och utvecklarna hittar på, spelvärlden är förhoppningsvis på väg mot en ny kollaps så någon kan resa sig ur askan som Nintendo en gång gjorde.

Medlem

Visst känns det overkligt att Cod en gång varit ett pc-exklusivt och skicklighetsbaserat spel med ett multiplayer utan massa bling bling och random trams.

Avstängd

"Köp season pass eller inget alls"

- Svårt val.

1
Skriv svar