Förhandstitt - Code Vein

Robot
Förhandstitt - Code Vein

Trots att det ligger långt utanför vår comfort zone får vi ändå blodad tand av Vampyr Souls.

#code-vein, #e3-2018


Medlem

Blodad tand...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av starboy83:

Blodad tand...

Förlåt!


signatur
Medlem

Vet inte om det är något jag kommer spela, men jag gillar grafiken. Riktigt snyggt.

Citat:

Likt Dark Souls finns det sparkpunkter i spelet

Om du slåss mot en man finns det två sparkpunkter som gör extra ont. Och är du skicklig kan du träffa båda med en attack.

Medlem

Första Souls-like som jag är intresserad av på riktigt. Jag har kikat på och testat Lords of the Fallen, Salt & Sanctuary med mera, men känner alltid att det är just det. Souls-like, men inte Souls bra.

Det här ser ut att kunna stå på egna ben med ett eget uttryck och tillräckligt egen stridsmekanik.
Hoppas verkligen att vi kan spela med japanskt tal i Europa (på pc) för de engelska rösterna är inge vidare.

Medlem

Detta kan bli ruggigt bra!
Efter att ha plattat Bloodborne, Dark Souls 2+3 och Salt & Sanctuary, så behöver jag något nytt att se fram emot när Dark Souls Remastered strax är plattat.

En Soulslike med tunga estetiska influenser av Persona 5 känns som ett stort jäkla win på pappret.

Medlem

Det är spännande när ni skriver om en eller annan japansk niche-titel! Det känns noga utvalt och som en titel som står ut ifrån mängden!

Vampyr souls låter intressant.


signatur

Yes... jag har legat under en sten...
Ett av de bästa spelen år 2017

Medlem

Väldigt hemska röst skådespelare!!!!! USch!!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Sipmo:

Det är spännande när ni skriver om en eller annan japansk niche-titel! Det känns noga utvalt och som en titel som står ut ifrån mängden!

Vampyr souls låter intressant.

Kul att du gillar det!


signatur
1
Skriv svar