Bäst på E3 – redaktionen listar sina favoriter

Robot
Bäst på E3 – redaktionen listar sina favoriter

Detta uppskattade vi mest från årets E3-mässa.

#e3, #e3-2018


Releasehästryttare
Medlem

Detta är nog första gången jag fattat hur många ni är.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Govein:

Detta är nog första gången jag fattat hur många ni är.

Redaktörer, frilansare och en liten framsidesförstörare.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Inget Re2: remake? 🤔

Medlem

Fast det som överskuggade även E3 denna vecka var den nya underbara Octopath Traveler-demon <3

Medlem

Wolfenstein: Youngblood var denfintivt en trevlig överraskning.

Medlem

Trover saves the universe? Verkade vara bottenskrapet från skämten som inte kom med i Rick and Morty, svinstel humor.

Mas
Medlem

Indie spelet Ashen är min favorit! Lite förvånad att ni inte har nämnt det under E3.

Medlem
Skrivet av Mas:

Indie spelet Ashen är min favorit! Lite förvånad att ni inte har nämnt det under E3.

Visades det?

Mas
Medlem

@Margy: väldigt snabbt under game pass på Microsofts show. Men finns en del intervjuer och gameplay bland annat från IGN.

Medlem

Mina tre:

The Last Of US II
Ghost Of Tsushima
Resident Evil 2

Medlem

Intressant att flera nämner Microsofts presskonferens som en höjdpunkt, men ingen nämner ett specifikt MS-spel som visades där. Är vi kanske mer imponerade av eventet än av det de faktiskt hade att komma med.

Min personliga topp 3 ser nog ut ungefär så här (men det fanns gott om kandidater):
Cyberpunk 2077
Rage 2
Last of Us 2

Redaktör
Skrivet av Bennii:

Intressant att flera nämner Microsofts presskonferens som en höjdpunkt, men ingen nämner ett specifikt MS-spel som visades där. Är vi kanske mer imponerade av eventet än av det de faktiskt hade att komma med.

Min personliga topp 3 ser nog ut ungefär så här (men det fanns gott om kandidater):
Cyberpunk 2077
Rage 2
Last of Us 2

Det är just det som gör Microsofts presskonferens så bra: vi tänkte "Wow, många bra spel på gång till Xboxen!" utan att tänka på att få (inget?) av de exklusiva är potentiella konsolsäljare på samma sätt som Last of Us 2, Spider-man m.fl. till PS4. Man drog uppmärksamheten från det - ett kanonjobb av MS.


signatur
Medlem

Varför vill man ha exklusiva spel? Det delar upp spelarbasen, det bästa vore ju inga konsolexklusiva Spel alls med crossplay

Medlem

Mina 3:

1. DMC5
2. Resident Evil 2 Remake
3. Sekiro

1
Skriv svar