Här är bästa E3-trailern, enligt FZ:s läsare!

Robot
Här är bästa E3-trailern, enligt FZ:s läsare!

Tre efterlängtade storspel dominerade omröstningen.

#e3, #e3-2018


Medlem

Har alltid kört med Xbox av en dålig? vana känns det som, så lite partisk är man ju, men är chockad över hur grymma spel som släpps till PS gång på gång. Microsoft eller vem man nu ska skylla på är ju ljusår efter på den biten.

Nån som har lust att förklara varför det är så och hur det kan komma sig då ändå Microsoft har mycket mer resurser bakom sig?

Edit: Vad har Xbox egentligen att sätta emot för tillfället? Forza är ju överlägset i den kategorin, men annars då? Sea of thieves, halvfärdigt spel för typ 600kr... Känns som det börjar bli dax att släppa garden och gå över till PS istället?

Medlem

Imo Sony gör mediokra spel med bra grafik o gripande historier. Men det är vad jag gillar.
Spelar för det mest på PC men kul att ta fram konsolen o spela en gripande story som man minnas.

Medlem

Jag är nästan lite förvånad att Cyberpunk fick så många röster då trailern inte visade speciellt mycket.

Jag röstade på Ghost of Tsushima och det tog sig i alla fall in bland de högst placerade spelen.

Stackars Crackdown 3 är det enda spelet helt utan röster.

Medlem
Skrivet av Margy:

Jag är nästan lite förvånad att Cyberpunk fick så många röster då trailern inte visade speciellt mycket.

Kraften i ett >>>> HYPE TRAIN >>>> kan inte överskattas

Medlem

Har aldrig spelat Resident Evil tidigare i mitt liv men den trailer fick mig verkligen att bli intresserad

Medlem
Skrivet av saigon:

Känns som det börjar bli dax att släppa garden och gå över till PS istället?

Låter som en bra ide. Du har missat många spel som finns billigt nu och de nya spelen håller en hyffsat hög lägstanivå. Fundera inte så mycket på varför, men så här har det sett ut ett bra tag nu och kommer förmodligen att fortsätta. Din backlog kommer ge dig många fina upplevelser.

Last of us är nog det bästa spelet av alla, och gameoftheyearedition har med det extra äventyret som jag skulle rekomendera innan tvåan kommer för en lite djupare förståelse för Ellie. Finns flera spel som ensamma skulle validera ett köp av PS4, summan av de upplevelserna skulle jag inte byta mot någonting, så du kommer nog inte ångra dig.

Medlem

@saigon: eller så skaffar du xbox game pass. Helt underbart.
det är ju mer än 150 spel man kan spela, och det är väldigt många väldigt bra spel.

Medlem
Skrivet av Star Lord:

Låter som en bra ide. Du har missat många spel som finns billigt nu och de nya spelen håller en hyffsat hög lägstanivå. Fundera inte så mycket på varför, men så här har det sett ut ett bra tag nu och kommer förmodligen att fortsätta. Din backlog kommer ge dig många fina upplevelser.

Last of us är nog det bästa spelet av alla, och gameoftheyearedition har med det extra äventyret som jag skulle rekomendera innan tvåan kommer för en lite djupare förståelse för Ellie. Finns flera spel som ensamma skulle validera ett köp av PS4, summan av de upplevelserna skulle jag inte byta mot någonting, så du kommer nog inte ångra dig.

Var ju sugen ett tag på Xbox One X pga att jag har en 4K Oled tv, vilket skulle matcha rätt bra. Men vad ska jag spela då?

Nä känns som Microsoft lär börja leverera något snart. Forza får dom hålla hårt i, sen har dom inte så mycket mer att komma med. Sea of Thieves har potential, men det räcker inte.

Behåller nog mitt one och kompletterar med ett Ps4, har ju lite att spela ikapp låter det som.

Har både Guld och Gamepass, men kändes mer som jag fick sitta och leta i listan efter något intressant, barnen hittade väl ett par stycken spel, fallout är ju schyyst, synd bara att det laggar på vanliga One. Skulle tippa på att det fanns max 10 intressanta spel där, kanske några fler om man letar. Men inget direkt spel med en grym story som man slukas in i som Ps verkar ha i överflöd.

Medlem

Last Of Us II ser otroligt imponerande ut. Fantastiska animationer och hög realism-känsla.

Edit: Jag bryr mig inte om det är scriptat. Det är svinsnyggt ändå.

1
Skriv svar